ο δήμαρχος Αγίου Νικολαου Αντώνης Ζερβός με τον βουλευτή Λασιθίου του Συ.Ριζ.Α. Μανώλη Θραψανιώτη
ο δήμαρχος Αγίου Νικολαου Αντώνης Ζερβός με τον βουλευτή Λασιθίου του Συ.Ριζ.Α. Μανώλη Θραψανιώτη

Η ένταξη της Σπιναλόγκας στα μνημεία παγκόσμιας κληρονομιάς της Ουνέσκο, η συμπλήρωση βασικών υποδομών του νησιού (προβλήτας προσέγγισης-χώροι υγεινής) η λειτουργία του συστήματος φωτισμού της νησίδας, το καλώδιο διασύνδεσης με το δίκτυο της ΔΕΗ, το εισιτήριο εισόδου στον χώρο,  η μεταφορά δημοσίων κτιρίων για τις ανάγκες του Δήμου (Ειρηνοδικείο, Φρουραρχείο, ΕΟΜΜΕΧ), τα ζητήματα που έχουν ανακύψει αναφορικά με  την Γ/θμια εκπαίδευση στο νομό, οι παρεμβάσεις για την ασφάλεια κυκλοφορίας στον Β.Ο.Α.Κ

καθώς και μια σειρά άλλα θέματα  που διαχειρίζεται ο Δήμος, περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων στο υπόμνημα που απέστειλε σήμερα ο Δήμαρχος Αγίου Νικολάου κ. Αντώνης Ζερβός, στον Βουλευτή Λασιθίου κ. Μανόλη Θραψανιώτη, με τον οποίο όπως έγινε γνωστό, θα πραγματοποιήσουν την ερχόμενη εβδομάδα, σειρά συναντήσεων με παράγοντες υπουργείων στην Αθήνα, προκειμένου να ενημερωθούν για την εξέλιξη τους.

Όπως έκανε γνωστό ο δήμαρχος κ. Αντ. Ζερβός, σε επικοινωνία που είχε τις προηγούμενες μέρες με τον βουλευτή Λασιθίου κ. Μανόλη Θραψανιώτη, δεσμεύτηκε και απέστειλε αναλυτικό υπόμνημα στο οποίο περιλαμβάνονται σειρά ζητημάτων, τα οποία βρίσκονται σε εξέλιξη σε διάφορες υπηρεσίες και υπουργεία στην Αθήνα σημαντικά  για το Δήμο Αγίου Νικολάου.

Την ερχόμενη εβδομάδα –πρόσθεσε- σε κοινή επίσκεψη τους στην Αθήνα θα πραγματοποιήσουν προγραμματισμένες συναντήσεις σε υπουργεία και αρμόδιους Γ.Γ. προκειμένου, να υπάρξει η ανάλογη ενημέρωση για την πορεία υλοποίησης τους.

Ακολουθεί το υπόμνημα.

ΥΠΟΜΝΗΜΑ

  1. Σπιναλόγκα
  • Που βρισκόμαστε
    • Ένταξη μνημείου στην UNESCO
  • Έχει ολοκληρωθεί και παραδοθεί αρμοδίως η ‘’δουλειά’’ της ομάδας εργασίας του ΤΕΕ/ΤΑΚ στην Περιφέρεια Κρήτης και στο ΥΠ.ΠΟ. Αποτέλεσμα αυτής της δράσης είναι η ένταξη από το ΥΠ.ΠΟ. του Μνημείου της Σπιναλόγκα στην ελληνική tentative list

( δηλ. στην προλίστα της Ελλάδας ) για υποψήφια προς οριστική ένταξη ελληνικά μνημεία. ( Επισυνάπτεται σχετική λίστα από  το site της UNESCO ) .

  • Ο Δήμος βρίσκεται σε επαφή με τις υπηρεσίες του ΥΠ.ΠΟ. εδώ στο Λασίθι (πρώην 13η ΕΒΑ και νυν Εφορία Αρχαιοτήτων Λασιθίου) για την υλοποίηση της β΄ φάσης του εγχειρήματος της πλήρους ένταξης από 3μελή ομάδα αποτελούμενη από μέλη της ομάδας του ΤΕΕ/ΤΑΚ με την προσθήκη μιάς ακόμα αρχαιολόγου. Έχει τεθεί στόχος, το ‘’υλικό’’ να είναι έτοιμο προς παράδοση στο ΥΠ.ΠΟ. φέτος τον Ιούλιο.
  • Για την ολοκλήρωση της ένταξης, μετά και την παράδοση του υλικού στο Υπ.ΠΟ. είναι η συμπλήρωση των βασικών υποδομών του νησιού και συγκεκριμένα οι χώροι υγιεινής και ο προβλήτας προσέγγισης.

  • Υποδομές
  • Λειτουργία συστήματος φωτισμού της νησίδας.

–    Το 2014 η ΕΤΑΔ, έκανε δεκτό αίτημα του Δήμου, και το 2015 ανέθεσε σε τοπικό εργολάβο την λειτουργία του συστήματος φωτισμού που παρουσίασε πολλά προβλήματα, ενώ με παρέμβασή μας η προμήθεια των καυσίμων έγινε από τους επιχειρηματίες της περιοχής.

–    Για φέτος ελπίζουμε ότι θα επαναληφθεί το ίδιο ‘’σχήμα’’.

  • Καλώδιο διασύνδεσης με το Δίκτυο της ΔΕΗ
  • Οι ενεργειακές ανάγκες για την λειτουργία των βασικών υποδομών στη νησίδα (χώροι υγειινής, κυλικείο, φωτισμός, αξιοποίηση τεχνολογίας για προβολή τουριστικού και ιστορικού υλικού) δεν μπορούν να καλυφθούν παρά μόνο με την μόνιμη διασύνδεση με την ΔΕΗ, αφού αυτές οι ανάγκες θα αυξάνονται με τον χρόνο . Οι γεννήτριες που τοποθετήθηκαν για την κάλυψη των αναγκών φωτισμού ήδη έχουν προβλήματα λειτουργίας και φυσικά μεταφοράς καυσίμου. Και προφανώς δεν καλύπτουν τις ενεργειακές ανάγκες για ένα compact βιολογικό καθαρισμό, κυλικείο κ.λ.π.
  • Με τις μέχρι σήμερα ενέργειες ( χρηματοδότηση κατά 50% από την Περιφέρεια Κρήτης και το υπόλοιπο από το Υπ. Οικονομίας – Σταθάκης-) μάλλον οδηγούν στην οριστική λύση του προβλήματος και στην διαφορετική ολοκλήρωση των επόμενων δράσεων. Το Δημοτ. Συμβούλιο την 30/12/2015 αποφάσισε, σε συνεννόηση με την Περιφέρεια, για την υποβολή του σχετικού Τεχνικού Δελτίου .

  • Compact βιολογικός καθαρισμός

Έχει συνταχθεί η σχετική μελέτη του compact βιολογικού καθαρισμού, προσφορά του Συνδέσμου Ξενοδόχων, και εκκρεμεί η θεώρηση και υποβολή της στο ΚΑΣ για έγκριση. Η αναγκαιότητα του βιολογικού προκύπτει από το ότι το καλοκαίρι, και ειδικά των Αύγουστο, τις ημέρες αιχμής οι επισκέπτες είναι πάνω από 2.500 άτομα, άρα πρέπει να υπάρχουν χώροι υγιεινής και σύστημα επεξεργασίες που να διαχειρίζεται ‘’φορτίο’’ πληθυσμού 500-1000 ατόμων τουλάχιστον.

1.2.4.          Προβλήτα πρόσδεσης

Σε συνεννόηση με τις υπηρεσίες ( Αρχαιολογία, ΕΤΑΔ) και την οικον. στήριξη του της οικογένειας Σμπώκου θα συνταχθεί μελέτη βελτίωσης του φωτισμού του μνημείου μια και ο σημερινός ‘’υστερεί’’ στην άρτια ανάδειξη του μνημείου.

1.2.5. Ιnfo Point – για την Σπιναλόγκα

  • Μετά την ευγενή παραχώρηση από την κ. Μαρία Γραμματικάκη (κόρη του ιατρού της Σπιναλόγκα Εμμ.Γραμματικάκη) του ισογείου της κατοικίας του πατρός της στην Πλάκα – παραλιακά, απέναντι από το Μνημείο – σχεδιάζεται η λειτουργεία μικρού μουσείου- info Point – για την Σπιναλόγκα, πάντα σε συνεννόηση με τις αρμόδιες υπηρεσίες. Θα συνταχθεί σχετική πρόταση για να υποβληθεί στο νέο ΕΣΠΑ. (Νέες τεχνολογίες)

1.2.6.Συνέχιση αναστηλωτικών εργασιών

Υπάρχουν ώριμες μελέτες για την συνέχιση αναστηλωτικών εργασιών των κτιρίων του νησιού. Εξετάζεται η από κοινού με την Εφορεία Αρχαιοτήτων Λασιθίου υποβολή πρότασης στο νέο ΕΣΠΑ, λόγω ανυπαρξίας οικον. υπηρεσίας στην Εφορεία.

  • Εισιτήριο εισόδου

Φέτος αποφασίστηκε, και δημοσιεύτηκε ήδη στο σχετικό ΦΕΚ, η αύξηση του εισητηρίου εισόδου από 2€ σε 8€ !!!! 400% !!! Όταν στους άλλους σημαντικούς προορισμούς ( Ακρόπολη, Κνωσσός, Ολυμπία, Δίον, κ.λ.π.) μικρότερη από 100%. Ειδικά στην περιοχή Χανίων ( περιοχή Γ. Γ. Πολιτισμού ) το εισιτήριο είναι 2€. Και πρόκειται για αύξηση σε μνημείο που στερείται βασικών υποδομών. Θα το αντιληφθούν τα ξένα κανάλια και θα μας εκθέσουν διεθνώς ενώ και η μείωση των επισκεπτών θα είναι θεαματική.

  • Που χρειάζεται στήριξη και βοήθεια.
  • Ολοκλήρωση διαδικασίας χρηματοδότησης της πόντισης του καλωδίου.
  • Επανάληψη του τρόπου λειτουργίας του φωτισμού από την ΕΤΑΔ. Έχει υποβληθεί σχετικό αίτημα.
  • Μείωση της αύξησης της τιμής του εισιτηρίου σε λογικά για τις συνθήκες του μνημείου όρια (4€) .
  • Στήριξη στις υπόλοιπες δράσεις όταν θα έρθει η ώρα.

  1. Διαχείριση μετοχών MINOS BEACH

Είναι γνωστή η συμμετοχή του Δήμου στην ΤΕΑΜ BLUE Α.Ε. λόγω MINOS BEACH .

Υπάρχει η δυνατότητα ανταλλαγής των μετοχών του δήμου με το ακίνητο του ‘’Αμμουδιού’’ . Οι σχετικές αξίες, σύμφωνα με ορκωτούς εκτιμητές, είναι πολύ κοντά άρα θα ήταν ιδανικό η ανταλλαγή αυτή για να απεμπλακεί ο Δήμος από την επένδυση αυτή που δεν του αποφέρει, ενώ η αξιοποίηση του ακινήτου του ‘’Αμμουδιού’’ θα προσφέρει πολλαπλώς στον Δήμο.

Για την υλοποίηση της ανταλλαγής απαιτείται νομοθετική ρύθμιση αφού πρέπει να γίνει ανταλλαγή κινητών αξιών με ακίνητο.

Έχει ήδη κατατεθεί στον Γ.Γ. του Υπ. Εσωτερικών κ. Κων. Πουλάκη, σχετική νομοθετική πρόταση που πρέπει να συμπεριληφθεί σε σχετικό δημοσίευμα. Το κρατά όμως ακόμα στο γραφείο του.

 

  1. Αστυνομικό Τμήμα Νεάπολης

Σου επισυνάπτω το σχετικό υπόμνημα για την κατάργηση του Α.Τ. Νεάπολης.

Πρέπει να γίνει συνάντηση με τον Γεν. Γραμματέα του Υπουργ. Προστασίας του Πολίτη για μια παραπάνω πίεση.

  1. Ζητήματα ΒΟΑΚ
  • Ν.Ε.Ο. Καλού Χωριού

Υπάρχει συνεχής επαφή με την Γεν. Γραμματέα Περιβ. Θεμάτων ( κ. Μπαριτάκη) προς την κατεύθυνση της συμπερίληψης στους υπό έκδοση περιβαλλοντικούς όρους του τμήματος αυτού της Ν.Ε.Ο. προς Παχεία Άμμο.

  • Παρεμβάσεις για την ασφάλεια κυκλοφορίας
    • Βελτίωση ΒΟΑΚ μέσα στον οικισμό ‘’Ιστρον’’

Η ασφάλεια κυκλοφορίας στον οικ. ‘’Ιστρον’’ είναι ιδιαίτερα επισφαλής. Υπάρχει κονδύλι για την ασφάλεια της κυκλοφορίας στον ΒΟΑΚ (περίπου 10 εκ. €).

Έχω κάνει σχετικό έγγραφο στον ΟΑΚ. Α.Ε. που διαχειρίζεται τον ΒΟΑΚ για να συμπεριληφθεί η βελτίωση της ασφάλειας της κυκλοφορίας στο ‘’Ιστρον’’ στο συγκεκριμένο κονδύλι.

  • Ισόπεδος κόμβος στο ‘’Σεληνάρι’’

Υπάρχει η δυνατότητα να σχεδιαστεί και υλοποιηθεί στο ‘’Σεληνάρι’’ round about λογικής κόμβου ‘’Μοχού’’.

Στο προαναφερθέν έγγραφο στον ΟΑΚ Α.Ε. έχει συμπεριληφθεί και αυτό το ζήτημα.

  1. Τριτοβάθμια εκπαίδευση

Είναι γνωστά τα ζητήματα της ίδρυσης και λειτουργίας τμημάτων και σχολών Γ’ βάθμιας εκπαίδευσης στον Νομό .

Πρέπει να αποκατασταθεί η σε βάρος του Λασιθίου διαχείριση του ζητήματος αυτού, αφού είναι σαφές ότι τα ιδρύματα αυτά επιτελούν πολλαπλούς ρόλους στους τόπους που ιδρύονται .

Μέχρι να υπάρξει ένα τέτοιο σχέδιο, ζητούμε επιτακτικά την λειτουργία τμημάτων στον Νομό Λασιθίου, όπου κανονικά έπρεπε να έχει έδρα και να λειτουργεί το ΑΤΕΙ Κρήτης, αφού οι άλλοι τρείς νομοί έχουν πανεπιστημιακές ή πολυτεχνικές σχολές. Έτσι θα είχε αντιμετωπισθεί και το εικονικό δίλλημα ποιες σχολές θα είχε κάθε πόλη.

Ιδιαίτερο θέμα για τον Δήμο Αγ.Νικολάου αποτελεί η πρώην ΑΣΤΕΑΝ και νυν ΑΣΤΕΚ όπως μετονομάσθηκε πρόσφατα από την πρώην υπουργό Τουρισμού κ. Κεφαλογιάννη. Έχει μείνει χωρίς στελέχωση, και σε διοικητικό και φυσικά και σε διδακτικό προσωπικό με στόχο την μετακίνησή της στο υδροκέφαλο Ηράκλειο, δήθεν στο όνομα – ξανά – της ποιότητας της εκπαίδευσης, όπου θα χαθεί μέσα στις τόσες σχολές που λειτουργούν εκεί, ενώ εδώ, λόγω και των πολλών ξενοδοχειακών μονάδων υψηλότατου επιπέδου υπάρχει άμεση δυνατότητα απορρόφησης των εκπαιδευομένων αλλά και δυνατότητες πρακτικής άσκησης.

Αντί για την μετακίνησή της επιβάλλεται να εξετασθεί η περαιτέρω βελτίωση των σπουδών με διδακτικό προσωπικό υψηλού επιπέδου ( με μεταπτυχιακούς τίτλους )  και γιατί όχι και δημιουργία μεταπτυχιακού τμήματος.

Για την σχολή αυτή, ο Δήμος Αγ. Νικολάου, έχει διαθέσει ήδη σοβαρά ποσά (η σχολή στεγάζεται σε κτίριο του Δήμου και ο αρχικός εξοπλισμός καλύφθηκε συνολικά από τον Δήμο) ενώ υπάρχει διαθέσιμος χώρος στο campus στα Λακώνια για την δημιουργία των απαραίτητων υποδομών που δεν θα κοστίσουν περισσότερο από την μετασκευή παλιών κτιριακών εγκαταστάσεων ξενοδοχείων για να γίνουν χώροι εκπαίδευσης.

  1. Δημόσια κτίρια ( Ειρηνοδικείο / Φρουραρχείο / ΕΟΜΜΕΧ )
  • Που βρισκόμαστε :

Υπάρχει, εδώ και ένα χρόνο, αλληλογραφία για την ‘’μεταφορά’’ των κτιρίων αυτών για τις ανάγκες του Δήμου .

  • Φρουραρχείο / ΕΟΜΜΕΧ

Το θέμα βρίσκεται στην ΕΤΑΔ . Ο Δνων Σύμβουλος Γ. Τερζάκης, έχει συμφωνήσει κατ’ αρχήν αλλά μένει να εγκριθεί από το ΔΣ της ΕΤΑΔ. Προβλέπεται να γίνει προς το τέλος Ιανουαρίου με θετική εισήγηση . Το κτίριο του ΕΟΜΜΕΧ, προορίζεται για να συμβάλλει σε χώρους που χρειάζεται η ΑΣΤΕΚ ( ΑΣΤΕΑΝ ) .

  • Ειρηνοδικείο

Το θέμα αυτό είναι πιο περίπλοκο. Εκκρεμεί, ίσως και να υπογράφτηκε, η διαπιστωτική πράξη για την μεταφορά της διαχείρισής του από την Γεν. Γραμματεία Δημ. Περιουσίας (Γ.Γ. Μαντζάκος Νικ.) . Αυτό γίνεται από το Υπουργείο Δικαιοσύνης.

Εφ’ όσον έχει συμβεί αυτό θα συνεχισθεί η αλληλογραφία με την υπηρεσία αυτή για την ολοκλήρωση του θέματος της παραχώρησης.

Το ακίνητο δεν μπορεί να υπαχθεί στο ΤΑΙΠΕΔ, ευτυχώς, αφού πρόκειται για κληροδότημα, ενώ μέρος του οικοπέδου έχει δοθεί από τον Δήμο ( υπάρχει το σχετικό παραχωρητήριο).

  1. Αποκατάσταση παραλίας ‘’Αμμουδάρας’’

Έχει υποβληθεί σχετικό αίτημα στον Γεν. Γραμματέα Δημόσιας Περιουσίας κ. Νικ. Μαντζάκο για την αποκατάσταση της περιοχής, με βάση τις διαδικασίες νομιμοποίησης αυθαιρέτων επί αιγιαλού,  αλλά μάλλον δεν υπάρχει διάθεση .

Το όλο θέμα είναι θέμα ερμηνείας του νόμου.

  1. Δημιουργία Τοπ. κοινότητας Μιλάτου

Είναι γνωστά τα όσα έχουν συμβεί στο παρελθόν στην περιοχή Μιλάτου – Βραχασίου που έχει ως συνέπεια η πρώην κοινότητα Μιλάτου να μην υπάρχει σαν οντότητα σήμερα.

Η προσπάθεια σύστασης της τοπ. κοινότητας Μιλάτου με δεδομένο ότι απεγράφει σαν αυτόνομος οικισμός της δημ. Κοινότητας Βραχασίου είχε ξεκινήσει από την προηγούμενη δημοτ. Αρχή και εκκρεμεί στο Υπ.Εσωτερικών .

Η ολοκλήρωση της σχετικής διαδικασίας , με δεδομένο ότι δεν πρόκειται για αλλαγή ορίων μεταξύ δήμων , είναι ‘’εύκολη’’ υπόθεση και ζητούμε την προώθησή της .

  1. Γενικά ζητήματα

Σου αναφέρω μερικά σημαντικά γενικά ζητήματα που έχουν κατατεθεί με υπομνήματα και στο Υπ. Εσωτερικών και στο Υπ. Τουρισμού για ενημέρωση .

  • Πρόσβαση στα Ε9

Η διασφάλιση των πραγματικών στοιχείων ακινήτων των πολιτών ( μέσω του Ε9 ) θα μας επιτρέψει τον εντοπισμό φορολογητέας ύλης και αύξηση ανταποδοτικών εσόδων με ταυτόχρονη μείωση ανά μονάδα . Η ίση μεταχείριση αποτελεί στόχο όλων μας και ισονομία καθώς και αποφύγει της παρανομίας .

Ζητούμε να επιτραπεί η πρόσβαση στα αρχεία των ΔΟΥ για τον σκοπό αυτό, και να μην θεωρούνται προσωπικά δεδομένα, με αποτέλεσμα να  συντελούν στην μη καταβολή των σχετικών τελών.

  • Τέλος παρεπιδημούντων / Τέλος διανυκτέρευσης

Ο άστοχος περιορισμός του τέλους παρεπιδημούντων, από το 2% στο 0,50% αφαίρεσε – χωρίς λόγο – ικανά έσοδα από τους ΟΤΑ που για τις περιοχές που έχουν έντονες διακυμάνσεις στον πληθυσμό τους κατά περιόδους – όπως οι τουριστικοί δήμοι – είναι απολύτως απαραίτητοι για την κάλυψη των αναγκών πρόσθετων υπηρεσιών τις περιόδους αυτές.

Ζητούμε την επαναφορά του στο 2%. Είναι τέλη που δεν επιβαρύνουν ούτε τους πολίτες αλλά ούτε και τον κρατικό προϋπολογισμό και αποτελούν σημαντικό έσοδο για την διατήρηση και βελτίωση των υποδομών μας.

Εναλλακτική πρόταση μπορεί να αποτελέσει η καθιέρωση τέλους διανυκτέρευσης η οποία δεν επιβαρύνει τον κρατικό πρ/σμο και να επιτρέπετε ανά Δήμο ο προσδιορισμός του ύψους του .

 

  • Τιμολόγια ΔΕΗ για ΔΕΥΑ

Το νερό είναι κοινωνικό αγαθό και ως τέτοιο πρέπει να αντιμετωπίζεται.

Η τιμολόγηση της ΔΕΗ για τις υδρευτικές γεωτρήσεις των ΟΤΑ πρέπει να εξομοιωθεί με την τιμολόγηση των ΤΟΕΒ . Δεν είναι δυνατόν το νερό για την ατομική μας χρήση να τιμολογείται περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη χρήση ακόμα και την γεωργική.

  • Απαλλαγή φόρου για τα μισθώματα καθώς και της προκαταβολής φόρου

Ζητούμε την απαλλαγή των μισθωμάτων (όπως από παραλίες ή ακίνητα των Δήμων) από τον φόρο εισοδήματος και την προκαταβολή φόρου που επεβλήθει με τον Ν.4172/2013. Δεν είναι δυνατόν οι Δήμοι να αντιμετωπίζονται ως επιχειρημα-τίες.

  • Διαχείριση αδεσπότων

Η μεταφορά της αρμοδιότητας των αδέσποτων ζώων, συντροφίας αλλά και παραγωγικών έγινε χωρίς να μεταφερθούν και οι αντίστοιχοι πόροι αλλά και κατ’ εξαίρεση προσλήψεις ειδικού προσωπικού ( κτηνίατροι, κ.λ.π. ) για την σωστή αντιμετώπιση του μεγάλου αυτού ζητήματος.

Το νομοθετικό πλαίσιο πρέπει να αναθεωρηθεί εκ βάθρων διότι δεν δίνει λύσεις στο μεγάλο αυτό ζήτημα.

  • ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗ ΑΘΛΗΤ. ΧΩΡΩΝ – ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΣΗ ΔΗΜΟΤ. ΚΤΙΡΙΩΝ

Η αδειοδότηση των αθλητικών χώρων και η τακτοποίηση-νομιμοποίηση των κτιρίων των δήμων αντιμετωπίζεται μέσα από τις διατάξεις του Ν.4178/13 περί αυθαιρέτων που λήγει τον 2ο/2016 . Επειδή ο αριθμός των κτιρίων είναι μεγάλος αλλά και επειδή υπάρχουν και ζητήματα για τον έλεγχο των κατασκευών( δελτία τρωτότητας, στατ. Μελέτες, κ.λ.π.), και ο αριθμός των κατάλληλων υπαλλήλων ( τεχνικών ) μικρός, ζητούμε ο χρόνος τακτοποίησης -νομιμοποίησης – για τα δημόσια κτίρια –να ισχύσει επ’ αόριστον.

  • ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΠΙΝΑΚΩΝ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ ΑΣΕΠ, ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΩΝ ΕΤΩΝ

Υπάρχουν πίνακες επιτυχόντων του ΑΣΕΠ, από το 2009 και μετά, που δεν έχουν ολοκληρωθεί οι προσλήψεις μέσω αυτών, λόγω των γνωστών δεσμεύσεων.

Ζητούμε την άμεση ενεργοποίηση και ολοκλήρωσή των σχετικών προσλήψεων γιατί πρόκειται στην πλειονότητα των περιπτώσεων για ειδικό προσωπικό ( μηχανικοί, λογιστές, βρεφονηπιοκόμοι, κ.λ.π.)

  • ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΡΥΘΜΙΣΕΩΝ

Η υποχρέωση έγκρισης κάθε κυκλοφοριακής ρύθμισης ( σημαντικής ή ασήμαντης ) από την τεχνική υπηρεσία της Περιφέρειας Κρήτης, όταν δεν αντιστρατεύονται υφιστάμενη κυκλοφοριακή μελέτη ή αφορούν κυκλοφοριακά θέματα εντός σχεδίου ή οικισμού που δεν επηρεάζουν υπερτοπικές κυκλοφορίες ( π.χ. στάσεις ταξί ή μονοδρομήσεις τοπικών οδών, κ.λ.π. ) είναι τελείως παράλογο και υπερβολικά γραφειοκρατικό. Η βεβαίωση της τεχνικής υπηρεσίας του δήμου και η απόφαση του δημοτ. Συμβουλίου, μετά από γνώμη της επιτροπής κυκλοφορίας του Δήμου, καλύπτουν απολύτως, και τυπικά και ουσιαστικά, τέτοιου μεγέθους παρεμβάσεις.

Επειδή δε στο ΠΔ 244/87 γίνεται αναφορά σε πρωτεύουσες νομών – διοικητική έννοια που δεν υφίσταται πλέον – πρέπει να γίνει σχετική νομοθετική ρύθμιση γιατί δημιουργούνται διάφορα παρατράγουδα. Πχ. Ο Άγιος Νικόλαος ήταν πρωτεύουσα νομού και έτσι σύμφωνα με την ερμηνεία υπηρεσιών σήμερα η πιάτσα ταξί στον οποιοδήποτε οικισμό του καλλικρατικού Δήμου Αγ. Νικολάου των 30 ή των 2000 κατοίκων απαιτεί έγκριση από την περιφέρεια !!!!

Άγιος Νικόλαος 18/01/2016

Ο Δήμαρχος Αγίου Νικολάου

Αντώνης Εμμ. Ζερβός

Print Friendly, PDF & Email

Από giorgos