Συνάντηση ΣΕΤΕ - μελών παραγωγικών φορέων στον Άγιο Νικόλαο της Κρήτης
ηγεσία ΣΕΤΕ με τον Περιφερειάρχη

Συνάντηση εργασίας πραγματοποίησε σήμερα ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ, κ. Γιάννης Ρέτσος στον Άγιο Νικόλαο της Κρήτης, με τα μέλη του Συνδέσμου και παραγωγικούς φορείς του προορισμού.

Στη συνάντηση, μεταξύ άλλων, συμμετείχαν ο Περιφερειάρχης Κρήτης, κ. Σταύρος Αρναουτάκης, ο γενικός διευθυντής του Συνδέσμου, κ. Γιώργος Αμβράζης, ο γενικός διευθυντής του ΙΝΣΕΤΕ, κ. Ηλίας Κικίλιας και η διευθύνουσα σύμβουλος της Marketing Greece, κα. Ιωάννα Δρέττα.

 Στο πλαίσιο της συνάντησης, συζητήθηκαν θέματα σε σχέση με τη στρατηγική του ΣΕΤΕ για τη βιώσιμη ανάπτυξη και για την ουσιαστική διασύνδεση τομέων, όπως για παράδειγμα της αγροδιατροφής και του πολιτισμού, που μπορούν άμεσα να ενισχύσουν ποιοτικά την εμπειρία που προσφέρει η χώρα, μέσω των προϊόντων και των υπηρεσιών του τουρισμού. Επίσης, δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στις δυνατότητες που υπάρχουν για την περαιτέρω τουριστική προώθηση της Κρήτης, με τη συμβολή και της Marketing Greece, ενώ έγινε αναφορά στη δραστηριότητα του ΙΝΣΕΤΕ το οποίο πέραν των στατιστικών στοιχείων που επεξεργάζεται και μας δίνει τη δυνατότητα να έχουμε μία ολοκληρωμένη εικόνα για τα τουριστικά μεγέθη συνολικά και ανά προορισμό της χώρας, διοργανώνει μία σειρά εκπαιδευτικών δράσεων κατάρτισης σε τουριστικές περιοχές περιλαμβανομένης και της Κρήτης.

Ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ, κ. Γιάννης Ρέτσος, μετά την ολοκλήρωση της συνάντησης, δήλωσε σχετικά:

«Μαζί με το Ινστιτούτο του ΣΕΤΕ και τη Μarketing Greece, ο ΣΕΤΕ μέσα από μία σειρά συναντήσεων που πραγματοποιεί σε προορισμούς της χώρας, επιχειρεί, μεταξύ άλλων, να αναδείξει ζητήματα σε σχέση με πρακτικές που επιτυγχάνουν τη βέλτιστη σχέση βιώσιμης ανάπτυξης και τουρισμού, την ενίσχυση του κοινωνικού αποτυπώματος του τουρισμού, καθώς και τη διασύνδεσή του με τον αγροδιατροφικό τομέα και τον πολιτισμό.

Στην Κρήτη, πραγματοποιoύμε σήμερα τη δεύτερη επίσκεψή μας σε χρονικό διάστημα έξι μηνών -ενδεικτικό της βαρύτητας που έχει ο προορισμός για τις εξελίξεις στον ελληνικό τουρισμό, αλλά και των δυνατοτήτων που υπάρχουν για τον περαιτέρω εμπλουτισμό του τουριστικού του προϊόντος.  Eπ’ ευκαιρία της επίσκεψής μας θα ήθελα να σημειώσω ότι ο ΣΕΤΕ θα είναι σύμμαχος και συνεργάτης, σε όποια δράση δρομολογηθεί για την ανάδειξη των τουριστικών πλεονεκτημάτων του προορισμού.  Σε επίπεδο επικοινωνίας και προβολής, η Marketing Greece συμβάλλει ήδη, με τις προωθητικές δράσεις που υλοποιεί, περιλαμβάνοντας και την Κρήτη στη βελτίωση των ποιοτικών χαρακτηριστικών της τουριστικής ζήτησης της χώρας. Στόχος των δράσεων αυτών, είναι η υποστήριξη των τουριστικών επιχειρήσεων και προορισμών για την αύξηση της μέσης δαπάνης των επισκεπτών, την άμβλυνση της εποχικότητας και την καλύτερη γεωγραφική κάλυψη του ταξιδιωτικού ρεύματος».

Print Friendly, PDF & Email

Από giorgos