Από την συνάντησηΈκτακτη συνάντηση όλων των φορέων του Καλού Χωριού, έγινε το βράδυ της Τετάρτης, (13/4), με κύριο θέμα συζήτησης, τις καταστροφές που θα προκαλέσει στο κάμπο του χωριού το πέρασμα του Βόρειου Οδικού ¶ξονα, του οποίου η δημοπράτηση επίκειται εντός των ημερών.
Μετά από αρκετή συζήτηση και ενημέρωση για την τρέχουσα φάση του έργου, Αγιος Νικόλαος – Καλό Χωριό, καθώς και για τη λύση που έχει επιλεγεί για να περάσει ο δρόμος μέσα από το κάμπο, δηλ. επιχωμάτωση ύψους 27 μέτρων, όλοι οι φορείς αντέδρασαν αρνούμενοι ομόφωνα μια τέτοια εξέλιξη.

Προτείνουν δε ο δρόμος να περάσει νότια του Καλού Χωριού, δηλ πίσω από το xωριό ώστε να αποφθεχθεί η περιβαλλοντική καταστροφή του τόπου.

Στη συζήτηση παραβρέθηκαν, μέλη του τοπικού συμβουλίου του χωριού, εκπρόσωποι των φορέων και αρκετός κόσμος.

Το ψήφισμα που εκδόθηκε έχει ως εξής:

Ψήφισμα φορέων του Καλού Χωριού.

 
Απαιτούμε να μην περάσει για κανέναν λόγο και με κανένα τρόπο, ο Εθνικός Δρόμος Αγίου Νικολάου – Σητείας, μέσα από το κάμπο του Καλού Χωριού.

Θεωρούμε καταστροφική τη λύση αυτή για το περιβάλλον, το τουρισμό, την αγροτική οικονομία, και τη ποιότητα της ζωής μας.

Τονζουμε:

Είμεθα υπέρ της δημιουργίας του έργου, αλλά με λύση που δεν θα  βλάπτει τη συγκεκριμένη περιοχή μας και θα είναι κοινωνικά αποδεκτό έργο.

Η μη αποδοχή του αιτήματος θα πυροδοτήσει άλλου είδους, ανεξέλεγκτες ενέργειες των κατοίκων κατά του χρόνου κατασκευής του έργου.

Οι φορείς:

  • Ενορία Αγίας Τριάδας,
  • Τοπικό Συμβούλιο Δημοτικού Διαμερίσματος Καλού Χωριού.
  • Αγροτικός Συνεταιρισμός Καλού Χωριού.
  • Τ.Ο.Ε.Β. Καλού Χωριού.
  • Πολιτιστικός Σύλλογος Καλού Χωριού.
  • Λαογραφική εταιρεία Καλού Χωριού.
    Αθλητικός Σύλλογος «Πύργος» Καλού Χωριού.
  • Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων σχολείου Καλού Χωριού.
    Για την ιστορία, η μελέτη του τμήματος Αγιος Νικόλαος  – Καλό Χωριό, (μελέτη Σολιδάκη), προέβλεπε αρκετές σήραγγες και κοιλαδογέφυρες σε μια προσπάθεια και να γίνει σύγχρονος ο δρόμος και να μην γίνει μεγάλη ζημιά στο περιβάλλον. Στη συνέχεια για λόγους κόστους, η μελέη “πετσοκόφτηκε”, εισάγοντας επιχώματα ύψους πάνω από 20 μέτρα ύψος. Η δε συνήθης δικαιολογία της ΕΥΔΕ ΒΟΑΚ, είναι: δεν διαθέτουμε όσα κονδύλια θα έπρεπε για την πλήρη μελέτη, αλλά δεν πρέπει να χάσουμε και αυτά που παίρνουμε για το δρόμο από την Ε.Ε..

    ο δε αποτέλεσμα φαντάζει ήδη αποκρουστικό επί χάρτου, πολλώ μάλλον στην πραγματικότητα.
Print Friendly, PDF & Email

Από manos