Οροπέδιο ΛασιθίουΤο Τεχνικό πρόγραμμα έργων για το 2007 ψήφισε ομόφωνα το Δημοτικό Συμβούλιο Οροπεδίου Λασιθίου στη δευτέρη συνεδρίαση κατά τη νέα Δημοτική Περίοδο ενώ προχώρσε και στον ορισμό εκπροσώπων σε διάφορες επιτροπές.
Στο ξεκίνημα ο Πρόεδρος του Συμβουλίου κ. Μιχάλης Πατεράκης καλοσώρισε τους Συμβούλους και τους Προέδρους των τοπικών διαμερισμάτων και ευχήθηκε η θητεία του Συμβουλίου να είναι γόνιμ και αποτελεσματική, προτρέποντας τα μέλη του Συμβουλίου να συμβάλλουν με τις αποφάσεις τους σε αυτό. Παράλληλα ανέπτυξε τις βασικές αρμοδιότητες του Δημοτικού Συμβουλίου και το ρόλο που πρέπει να διαδραματίσει.

Στη συνέχεια ο Δήμαρχος κ. Γιώργος Μηλιαράς καλοσώρισε τα μέλη του Συμβουλίου στη νέα αίθουσα συνεδριάσων που δημιουργήθηκε στο Δημαρχείο και ευχήθηκε καλή αρχή και γόνιμη θητεία. Κατά την ενημέρωση του ο Δήμαρχος αναφέρθηκε στις εξελίξεις στην Τοπική Αυτοδιοίκηση με αφορμή το πρόσφατο σεμινάριο για τους Δημάρχους της νότιας Ελλάδας που οργάνωσε η ΚΕΔΚΕ και σημείωσε. «Πρέπει να είμαστε περήφανοι για το έργο που έγινε μέχρι σήμερα στο δήμο το οποίο και συναντά την αναγνώριση του συνόλου των αιρετών της Αυτοδιοίκησης του νησιού αλλά και της πόλοιπης χώρας. Πιστεύω ότι έγινε μια καλή αρχή και την παρούσα Δημοτική περίοδο πρέπει να προχωρήσουμε ακόμα παραπέρα και να πετύχουμε όσα μπορούμε περισσότερα στο ανταγωνιστικό περιβάλλον που θα έχουμε ενόψει του Δ΄ ΚΠΣ, από το οποίο όλοι προσδοκούν να κερδίσουν πόρους. Μια θτική εξέλιξη που σημειώθηκε είναι ότι οι μικροί Δήμοι θα λάβουν το ανταποδοτικό τέλος από το φόρο Ζύθου, γεγονός που μας δίνει την πεποίθηση να πιστεύουμε ότι θα καταφέρουμε να κερδίσουμε και εμείς κάποια ποσά αφού το μοίρασμα θα αφορά τους περισσότερους Δήμους της χώρας».
Ο κ. Μηλιαράς αναφέρθηκε στη σημασία που έχει για το Δήμο το τεχνικό πρόγραμμα έργων και ενημέρωσε το Συμβούλιο για την πορεία των έργων που βρίσκονται σε εξέλιξη και χρηματοδοτούνται από ευρωπαικά προγράμματα, το πρόγραμμα «Θησέας», από ίδιους πόρους και από έκτακτες χρηματοδοτήσεις και αφορούν κυρίως τις αναπλάσεις όλων των οικισμών του δήμου αλλά και παρεμβάσεις στο οδικό δίκτυο και σε άλλες αναγκαίες υποδομές. Ακόμα έκανε μια πρώτη ενημέρωση για τις αλλαγές που επίκεινται στην διαχείριση των απορριμάτων, δεδοένου ότι ήδη έχει κλείσει η χωματερή του Δήμου και ανακοίνωσε ότι τα σκουπίδια θα μεταφέρονται στον ΧΥΤΑ του Αγίου νικολάου σύμφωνα με τον σχεδιασμό που έχει γίνει, πρακτική όμως που είναι ιδιαίτερα δαπανηρή και για το λόγο αυτό θα υπάρξει σχετικό σχέδιο διαχείρισης το οποίο αφού τύχει επεξεργασίας θα ανακοινωθεί στο μέλλον.
Το Τεχνικό πρόγραμμα παρουσίασε ο αρμόδιος αντιδήμαρχος κ. Μανόλης Περυσινάκης τονίζοντας ότι στηρίζεται στα πολλά συνεχιζόμενα έργα αλλά και σε νέες παρεμβάσεις ενώ εξέφρασε την πεποίθηση ότι θα υπάρξουν και πρόσθετες χρηματοδοτήσεις στην εξέλιξη του έτους.

ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ
Το Συμβούλιο αποφάσισε επίσης τον ορισμό εκπροσώπων σε μία σειρά από επιτροπές. Στη Δημοτική Επιτροπή Παιδείας και στις Σχολικές Επιτροπές του Δήμου Πρόεδρος ορίστηκε η αρμόδια αντιδήμρχος κα Μαρία Πάτερου, Εκπρόσωπος στον ΕΣΔΑΚ, στην Κοινοπολιτεία και στην Αναπτυξιακή Λασιθίου ορίστηκε ο Δήμαρχος ενώ στις Εισηγητικές Επιτροπές του Δημοτικού Συμβουλίου ορίστηκαν: Ευρωπαϊκών Θεμάτων και Προγρμμάτων Εμμ. Περυσινάκης και Ι. Μανωλόπουλος με αναπληρωτές τους Φρ. Σπανάκη και Ε. Σπανάκη. Περιβάλλοντος, Αρχαιολογικών Χώρων και Τουριστικής Προβολής οι Ε. Σπανάκης, Φρ. Σπανάκης, Ι. Τσιχλάκης με αναπληρωτές τους Ι. Παπαματθαιάκη, Αλ. Ορφανό, Εμμ. Φουκαράκη.
Στην επιτροπή Προγραμματισμού Έργων και Μελετών μετέχουν οι Εμμ. Περυσινάκης, Ε. Σπανάκης, Εμμ. Παντατοσάκης και αναπληρωτές τους Ι. Παπαματθαιάκη και Μιχ. Πατεράκη. Αγροκτηνοτροφικών θεμάτων και προστασίας υδάτινου δυναμικού ορίστηκαν οι Αλ. Ορφανός, Εμμ. Φουκαράκης, Ι. Ππαματθαιάκης με αναπληρωτές τους Εμμ. Περυσινάκη, Μιχ. Πατεράκη και Πάτερο Νίκο. Στην επιτροπή Υγείας Πρόνοιας και Κοινωνικής Μέριμνας ορίστηκαν οι: Ευαγγελία Τρουλάκη και ο Ν. Στιβακτάκης. Στην Επιτροπή Πολιτισμού, Νεολαίας και Αθλητισμού ορίστηκαν οι: Μαρία Πάτερου, Ι. Παπαματθαιάκης και Μιχ. Κασσανάκης.

Print Friendly, PDF & Email

Από manos