τηλέφωνα για πάσαν...χρήσηνΤον τελευταίο καιρό οι καταναλωτές μας καταγγέλλουν ότι, οι χρεώσεις των κινητών τηλεφώνων  τους με σύνδεση, έρχονται αδικαιολόγητα  υψηλά χρεωμένοι, εκφράζοντας την αγανάκτηση και την διαμαρτυρία τους το θεωρούν φαινόμενο αναπάντεχο, αφού είχαν  αγοράσει πακέτα χαμηλής χρέωσης. Η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών, Ν. Χανίων, ερευνώντας τις καταγγελίες ,διαπίστωσε ότι πραγματικά γίνονται χρεώσεις από “ενδιάμεσο” και συγκεκριμένα από τον πενταψήφιο αριθμό “54445” ο οποίος ανήκει στην εταιρία telebox. H εταιρία αυτή στέλνει αυτόματα μηνύματα (20 – 30 συνεχόμενα ανά δευτερόλεπτο με χρέωση 2, 10 ευρώ το ένα). Τους τελευταίους μήνες τα κινητά τηλέφωνα των καταναλωτών δέχτηκαν από το εν λόγω 5ψήφιο, αλλεπάλληλα μηνύματα καλώντας τους καταναλωτές να στέλνουν sms για να πάρουν  μέρος σε κλήρωση αυτοκινήτου Mercedes. Ενέργεια που ουδέποτε προκάλεσαν οι καταναλωτές και όλα αυτά τα μηνύματα χρεώνονται.

Επειδή επικαλούνται την εταιρεία” vodafon” και ότι κερδίζουν εάν στείλουν μήνυμα, πολλοί καταναλωτές παραπλανιούνται και πιστεύοντας “στην θεά τύχη¨ βρίσκονται στην ατυχία των φουσκωμένων λογαριασμών. Επειδή πολλοί καταναλωτές πέφτουν σ’ αυτή την παγίδα, τους  ενημερώνουμε να μην απαντούν σε μηνύματα αγνώστων και άμεσα θα πρέπει  να επικοινωνούν  με την Telebox είτε στο 210 6069592 είτε στέλνοντας e-mail στο support@telebox.gr και να ζητούν να σταματήσουν την αποστολή χρεωστικών μηνυμάτων, και συγχρόνως να ενημερώνουν και την Ένωση Προστασίας Καταναλωτών τηλεφωνώντας στο τηλ.2821092666 ,αλλά και προσωπικά επισκεπτόμενοι την Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, προσκομίζοντας τον φουσκωμένο λογαριασμό , με τα sms που δεν προκάλεσαν οι ίδιοι και για χρεώσεις που έγιναν χωρίς την συναίνεσή τους, αλλά και καταγγέλλοντας το γεγονός πριν τους γίνει η χρέωση χωρίς επίπονη αντιστροφή. {jcomments on}

Επίσης  μεγάλη παγίδα και παραπλάνηση δεχόμαστε και  με την εξαγγελία “προσφοράς” χαμηλών πακέτων κινητής τηλεφωνίας  π.χ. 12 Ευρώ το μήνα για όλα τα τηλεφωνήματα από την και προς  την  vodafon. Εδώ αυτόβουλα έχουμε δεχτεί και συμβάλλει ο καθένας από μας  καθώς πιστεύουμε ότι θα χαμηλώσουμε την δαπάνη μας και ότι θα βγούμε κερδισμένοι. Επειδή στην αγορά έχουν μπει πολλοί πάροχοι κινητής τηλεφωνίας και εμείς δεν έχουμε την δυνατότητα εκ των προτέρων να γνωρίζουμε εάν το τηλέφωνο που επιθυμούμε να συνδιαλλαχτούμε από ποια εταιρεία εκπορεύεται, αλλά και  επειδή και εμείς αλλάζουμε παροχους, κρατώντας τον παλιό αριθμό της τηλεφωνικής μας σύνδεσης, Συμπερασματικά την “έχουμε πατήσει” καθώς κάνουμε τηλεφωνήματα  εκτός του επιλεγμένου παρόχου, βρισκόμαστε εκτός πακέτου με μη ελεγχόμενη χρονοχρέωση και στο τέλος σημαντική επιβάρυνση..

Η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Χανίων, στο επόμενο διάστημα θα ζητήσει από την ΕΕΤΤ, να υποχρεώσει τους παρόχους κινητής τηλεφωνίας ,να μας γίνεται ενημέρωση του παρόχου  με το σήκωμα του ακουστικού από τον καλούντα. Επίσης θα ζητήσει να απαγορευτεί η πώληση προϊόντων παροχής σε τρίτους, για να μην έχουμε το φαινόμενο αποποίησης ευθυνών, αφού ουσίας μας εξαπατούν, δεχόμενοι μέσω σύμπραξης με άλλη εταιρεία  να χρεώνουν  την ετσιθελική της εισβολή από μεριάς μας και να μας την χρεώνουν Η πρακτική αυτή μας πείθει ότι η Vodafone όχι μόνο γνωρίζει ‘τις υπηρεσίες’ της Telebox αλλά και δεν μας αφήνει χώρο αμφισβήτησης της  συνεργασίας μαζί της.

Επίσης ενημερώνουμε τους καταναλωτές ότι η χρέωση στο 13830 της Vodafone χρεώνεται και η παρεμβολή της τηλεφωνήτριας για σύνδεση στον αιτούντα αριθμό χρεώνεται, η ευγενική εξυπηρέτηση “να σας συνδέσουμε” δεν είναι εξυπηρέτηση είναι υπηρεσία και μάλιστα αρκετά ακριβή όσο παρατείνεται ο χρόνος χρησιμοποίησής της.

Για καταγγελίες στο Γραφείο Προστασίας και Ενημέρωσης του Καταναλωτή της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ και στο τηλ.2821092666 e-mail:epkxan@gmail.com

Print Friendly, PDF & Email

Από manos