Executive Seminar Εξυπηρέτησης Πελατών στο Ηράκλειο Κρήτης
SETE training

Στις 23 – 24 Ιανουαρίου 2017, στο Ηράκλειο Κρήτης, θα πραγματοποιηθεί το σεμινάριο Εξυπηρέτησης Πελατών του SETE Training.

Η αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών στις τουριστικές επιχειρήσεις, είναι μια σύνθετη διαδικασία που εμπλέκει τη λογική, τα hard skills, το συναίσθημα και τα soft skills στην παροχή υπηρεσιών τόσο προς τον εσωτερικό πελάτη – συνεργάτη, όσο και τον εξωτερικό πελάτη – ταξιδιώτη.

Το συγκεκριμένο σεμινάριο είναι ένα δυναμικό, βιωματικό πρόγραμμα που δημιουργεί διάθεση για αλλαγή και ανάπτυξη. Υλοποιείται με τη συνεργασία της εταιρείας SUMMIT, συνδυάζοντας θεωρία και δράση με μοναδικό τρόπο. Προσεγγίζει τη συμπεριφορική αλλαγή χρησιμοποιώντας διάφορα μοντέλα και εργαλεία, σχεδιασμένα να βοηθήσουν την κατανόηση και να επιταχύνουν τη μάθηση.

ΤΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ: Lato Boutique Hotel

ΔΙΑΡΚΕΙΑ:16 ώρες

ΚΟΣΤΟΣ ΑΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΑ:

Επαγγελματίες του τουρισμού που καλύπτουν μόνοι τους το κόστος: 70€
Επιχειρήσεις Μέλη ΣΕΤΕ: 70€
Επιχειρήσεις Μη Μέλη ΣΕΤΕ: 100€

Για να δηλώσετε τη συμμετοχή σας, πατήστε εδώ<https://www.eventora.com/en/Events/eksyphpethsh_pelatwn-Hrakleio-2016>.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα Executive Seminars του SETE Training:

To SETE Training συνεχίζει για τρίτη χρονιά την υλοποίηση εκπαιδευτικών σεμιναρίων σε όλη την Ελλάδα. Μέσω της διαδικασίας ανάλυσης εκπαιδευτικών αναγκών, στην οποία συμμετέχουν επιχειρηματίες του τουρισμού, εκπαιδευόμενοι και εκπαιδευτές, διοργανώνονται στοχευμένα σεμινάρια που προσφέρουν ένα ευρύ φάσμα δεξιοτήτων και γνώσεων για τον σύγχρονο επαγγελματία του τουρισμού και της φιλοξενίας. Οι θεματολογίες θα καλύψουν μια σειρά τεχνικών σεμιναρίων, όπως σεμινάρια γαστρονομίας, masterclass ψηφιακού marketing, καθώς και μια πληθώρα σεμιναρίων διοίκησης & λειτουργικής διαχείρισης, όπως εξυπηρέτηση πελατών, λιτή διαχείριση διαδικασιών, διαχείριση παράπονων, budgeting & cost control κ.α.

Print Friendly, PDF & Email

Από giorgos