η απόδειξη της ταβέρνας είναι απλό χαρτί, χωρίς ΑΦΜ κλπΗ Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Ν. Χανίων, ενημερώνει τους καταναλωτές που επισκέπτονται  ταβέρνες ,εστιατόρια, καφέ Μπαρ κ.λ.π., να είναι ιδιαίτερα προσεχτικοί , να παίρνουν αποδείξεις για όλα τα είδη που παραγγέλλουν, να τις ερευνούν προσεχτικά, εάν είναι τα παραγγελμένα είδη, με τις αντίστοιχες τιμές του τιμοκαταλόγου, καθώς  αρκετές είναι οι καταγγελίες που φθάνουν στο Γραφείο Προστασία του Καταναλωτή, από καταναλωτές που  παίρνουν τα αναψυκτικά τους από αναψυκτήρια που βρίσκονται  κοντά  στην παραλία , αλλά και από ταβέρνες, ακόμα και από το αεροδρόμιο Ηρακλείου, με πολύ υψηλές τιμές, απαράδεκτες για τον χώρο που προσφέρονται. Τους  καταγγέλλουν τόσο για” αισχροκέρδεια” αφού οι τιμές  είναι στα ύψη, αλλά προπάντων για την υποτίμηση της νοημοσύνης τους , αισθανόμενοι  κοροϊδία και ιδιαίτερα σε εποχή οικονομικής κρίσης, μείωση εισοδήματος . με την αιτιολογία  των καταστηματαρχών των παραθαλασσίων μπαρ  ότι ” οι υψηλές τιμές περιέχουν και τα σετ της θάλασσας (ομπρέλα  ξαπλώστρα)”.

Επίσης στην Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, φθάνουν και καταγγελίες καταναλωτών, εκτός Κρήτης και μας ζητούν να στηρίξουμε την οικονομία της Χώρας μας,  από τους “κλέφτες ταβερνιάρηδες” καθώς εκδίδουν αποδείξεις  χωρίς Α.Φ.Μ, με την πρακτική αυτή δεν αποδίδουν τίποτα στο Κράτος , είναι ένα σκέτο χαρτί.

Επειδή η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Χανίων,  είναι ανοικτός Φορέας  , στηρίζει όλους  τους καταναλωτές ( βάσει του καταστατικού της ), χωρίς γεωγραφική διάκριση , αλλά νοιάζεται και για την Οικονομία της Χώρας μας, μπορεί ο κάθε καταναλωτής να ενημερωθεί για τα δικαιώματα του είτε  να μας καταγγέλλει τα  τεχνάσματα” των επιτηδείων”  στέλνοντας email; epkxan@gmail.com ή τηλεφωνώντας στο τηλ.2821092666
Επίσης, επειδή έχουμε τηλεφωνικές καταγγελίες από επαγγελματίες του παλιού λιμανιού ότ,ι ο επί χρόνια “διαφημιστής του λιμανιού “που δραστηριοποιείται στο χώρο της παροχής υπηρεσιών εστίασης,  λόγω των “αρπαχτών” του αμαύρωσε το χρώμα των υπηρεσιών τόσο των άλλων καταστηματαρχών αλλά κυρίως έπαιξε με τα οικονομικά συμφέροντα των καταναλωτών ντόπιων και  τουριστών , τον καλούμε να  αλλάξει επαγγελματική πρακτική, τον γνωρίζουμε και πολύ σύντομα θα τον καταγγείλουμε σε συνεργασία με τον Σύλλογο Εστιατορίων του λιμανιού ,στον  αρμόδιο εισαγγελέα για” παραπλάνηση των καταναλωτών”  διότι χρησιμοποιεί διπλούς τιμοκαταλόγους ( άλλες τιμές  βλέπει ο καταναλωτής την ώρα που δίνει την παραγγελία του και άλλες πληρώνει την ώρα του λογαριασμού).

Για καταγγελίες   στο Γραφείο Προστασίας του Καταναλωτή 2821092666.

Η Πρόεδρος της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Ν. Χανίων

Ιωάννα   Μελάκη

Κοιν/ση:
Γενικό Γραμματέα Καταναλωτή κ. Δημήτρη Σπυράκο
Γενικό Γραμματέα Εμπορίου κ. Στέφανο Κομνηνό
Όλες τις Πιστοποιημένες Ενώσεις Καταναλωτών της Χώρας

Print Friendly, PDF & Email

Από manos