Αμμούδι, ασθενοφόρα, Μάτι, ανάπλαση λίμνης

1. Ο «κυκλικός» κόμβος στο Αμμούδι.  Οι “ταλαιπωρημένες” πινακίδες του Αμμουδίου: Μία πεσμένη, μία χαμένη και μία ακόμα όρθια! [PICS] από fonien.gr 23.07.2019 – 17:30  Ξαναμπήκαν οι πινακίδες στον κυκλικό του Αμμουδίου από fonien.gr   29.07.2019 – 15:33

Μ’ αυτούς τους τίτλους περιγράφει το fonien.gr την πορεία σήμανσης της «κουτσουλιάς», όπως ονόμασα, τα ξενόφερτα κι ασύμβατα, τόσο, με το δικό μας ΚΟΚ, και τις προδιαγραφές ξένων, όσο και με το αίσθημα κυκλοφορίας, που εμείς οι ίδιοι έχομε βιώσει και διδαχθεί, από το 1977 και μετά, ταround about, τους καθ’ ημάς μιας άλλης όμως εποχής, (πριν το 1977) κυκλικούς κόμβους.

Στον υπόψη κόμβο του Αμμουδίου, όπως και στους άλλους δύο Αστυνομίας και Σκλαβενίτη, η κεντρική νησίδα ήταν αρχικά μεγαλύτερη και σε διάμετρο και σε ύψος κι επειδή δεν μπορούσαν να την περιγράψουν λεωφορεία μείωσαν τις διαστάσεις αυτές δυο φορές, με την τελευταία να έχει ύψος νησίδας μηδενικό και να είναι ισόπεδη, στο ίδιο επίπεδο με το οδόστρωμα, για να μπορεί, «να την «καβαλάει», ο κάθε «πικραμένος». Αυτά φαίνεται να συναποδέχτηκαν σκιτζίδικα Διοίκηση και Δήμος και υλοποίησαν σκιτζήδες μελετητές και εργολάβοι.

Κι αυτές, οι κατά ΣτΕ ανυπόστατες Δημοτικές πράξεις(χωρίς μελέτη ή έγκριση του ΓΓ-ΑΔΚ) δεν παράγουν έννομα αποτελέσματα και φυσικά δεν μπορούν, να επικαιροποιηθούν, όπως έγινε, με τις δήθεν μελέτες, ή να παραληφθούν τα όποια  σχετικά έργα.

Κι όμως ο Δήμος προχώρησε και σε  επικαιροποίηση της δήθεν μελέτης (Δήμου Αγ. Νικολάου) και σε οριστική παραλαβή των παράνομων αυτών έργων, ενώ η μεν ΑΔΚ αγνόησε ενστάσεις μου κιόχι μόνο δεν ακύρωσε, (ως όφειλε, λόγω του ανυπόστατου των σχετικών δημοτικών πράξεων, που, όπως κι ο Δήμος, εγνώριζε),αλλά ενέκρινε και την επικαιροποίηση της μελέτης και την παραλαβή τωνπαράνομων έργων, ηδε κεντρική Διοίκηση (με τον Υπουργό κ. Σπίρτζη) «αγρόν αγοράσασα, αγραυλούσε», (σχετικά Υπουργός ΥΜΕ αρ. πρωτ. 1568/15.02.2016 & ΔΜΕΟ  αρ. πρωτ 788/15. 02.2016 και ΥΠΕΣ ΔΟΤΑ αρ. πρωτ.5588/24.02. 2016 αναπάντητη αναφορά μου με θέμα «Έγκριση Κυκλοφ. ρυθμίσεων» από 11/15.02.2016).
 Κι αποδείχτηκε στην πράξη η ανομία του κόμβου με τα δημοσιεύματα:  

Αμμούδι, ασθενοφόρα, Μάτι, ανάπλαση λίμνης
  • Μεγάλο πρόβλημα με τα όμβρια στο Αμμούδι (VIDEO) επιγράφει στην ΑΝΑΤΟΛΗ Πέμπτη, 11 Ιουνίου 2015 ο Θ. Κορομπύλιας και, με τη φωτό δίπλα μεταξύ άλλων σημειώνει:.
    «Η μανία της έντονης και ξαφνικής βροχής αρχές Ιουνίου και η μη ύπαρξη αγωγού όμβριων οδήγησαν ξανά όλον τον όγκο του νερού κάτω από το τοιχίο του δρόμου και στη συνέχεια στην πάνω πλευρά της παραλίας παρασύροντας τα πάντα στο πέρασμα του.»
Αμμούδι, ασθενοφόρα, Μάτι, ανάπλαση λίμνης
  • Λεωφορείο χτύπησε δύο γυναίκες στον κόμβο στο Αμμούδι Από  Νίκος Σγουρός  – 14 Αυγούστου 2018, 19:38

Τουριστικό λεωφορείο χτύπησε δύο γυναίκες κοντά στον κόμβο στο Αμμούδι το απόγευμα της Τρίτης. Όπως είπε στην «Α» ο διοικητής της Τροχαίας Αγ. Νικολάου κ. Πέτρος Ζερβάκης η μπαγκαζιέρα του οχήματος ήταν ανοικτή και χτύπησε εν κινήσει τις δύο γυναίκες.

Κι έτσι το ανάλογο (λόγω του παρανόμου έργου) «τεκμήριο συνυπαιτιότητας» Δήμου κι ΑΔΚ απεκρύβη, από την Έννομη Τάξη, όπως και σ’ άλλες περιπτώσεις («Μέλι» με τραυματισμό παιδιού στο οδόστρωμακαι εξοχές Αναπαύσεως με θανατηφόρο)     

Κι είναι να λυπάται κανείς, που σ’ όλα αυτά και άλλα, με αγνοήσατε κ. «έννομη τάξη» και παρα-σιωπήσατε  παρανομίες στην υποδομή κυκλοφορίας μη εγκαλώντας Δήμο κι ΑΔΚ, που τις φύτεψαν, τις πότισαν και τις ανάπτυξαν, με το χρόνο επαυξάνοντας και την επικινδυνότητά τους.

2.  Ανάπλαση Α. πλευράς λίμνηςκαι μονοδρόμηση του Παραλιακού!

Αμμούδι, ασθενοφόρα, Μάτι, ανάπλαση λίμνης
  1. Χθεσινό (22.07.2019) δημοσίευμά σας (news@104fm.gr) με τίτλο «ένας χρόνος από τη πυρκαγιά στο Μάτι» και συντάκτη την ΙΕΣ τῆς Ἐκκλησίας Κρήτης «μέ ἀφορμή τή συμπλήρωση ἑνός ἔτους ἀπό τή μεγάλη Ἐθνική Τραγωδία τῆς κατάστρο-φικῆς πυρκαγιᾶς στο Μάτι»«ὑπενθυ-μίζει καί τονίζει, μέ ἀφορμή ὅλα τά γεγονότα τῶν φυσικῶν καταστροφῶν, τήν ἄμεση ἀνάγκη τῆς προστασίας τοῦ περιβάλλοντος καί τῆς κτίσεως ἐν συνόλῳ. Μοναδική διέξοδος προβάλλει ἀποκατάσταση τῆς σχέσης τοἀνθρώπου μέ τή κτίση καί τή δημιουργία τοῦ Θεοῦ, ὅσο καί ἄν αὐτό ἔρχεται νά ἀνατρέψει ἀνθρώπινες προτεραιότητες καί συμφέροντα. και … συνιστά «τήρηση τῶν κανόνων καί τῶν μέτρων προστασίας τοῦ περιβάλλοντος, σύμφωνα μέ τίς σχετικές ὁδηγίες τῶν ἁρμοδίων Ἀρχῶν».

Οι τοπικές Αρχές πάντως, Δήμος κι ΑΔΚ, αλλά και οι κρατικές, όπως διεπίστωσα και κατήγγειλα  στην από δεκαετίες δημόσια και ερασιτεχνική ενασχόλησή μου, με το περιβάλλον του τόπου μου κυρίως ενδιαφέρονται περισσότερο, για ἀνθρώπινες προτεραιότητες καί συμφέροντα, παρά για το Περιβάλλον, ενώ οι, ωσεί ανύπαρκτες ουσία, ελεγκτικές υπηρεσίες αμελούν το καθήκον τους, στο βωμό ίδιων συμφερόντων ομνύοντας και θυσιάζοντας στις κατά τη λαϊκή σοφία δικές τους «Αρχές» κακοδιοίκησης «κόρακας, κοράκου δεν βγάζει μάτι» & «μη θίγετε τα κακώς κείμενα»     

Αναφέρθηκα πολλές φορές για τις εθνικές θα ’λεγα αυτές τραγωδίες διαπιστώνοντας , ότι υποβόσκουν και στον τόπο μας ανάλογες τραγωδίες, από ασυδοσία, ανομίες κι αβελτηρίες των τοπικών και μη Διοικήσεων.  Και:

Αμμούδι, ασθενοφόρα, Μάτι, ανάπλαση λίμνης
  1. για μεν τη μονοδρόμηση του Παραλιακού η με θέμα «ΑΝΥΠΟΣΤΑΤΗ κυκλ. ρύθμιση» αναπάντητη (πανταχόθεν) καταγγελία μου, από 11.04.2019 προς το ΥΕΝ  Γ. Γ. Λ. Λ. Π. & Ν. Ε  και τη Συντ/τρια ΑΔΚ  κ. Μ. Κοζυράκη, (με κοινοποίηση στον τότε Υπουργό ΥΜΕ κ Σπίρτζη αρ. πρωτ. 4443/15.04.2019)και η μη διακοπή κι ακύρωση των όποιων  ενεργειών,  δείχνει επικίνδυνη ασέβεια προς την ανθρώπινη αξία, απανθρωπιά του ίδιου του κράτους δηλαδή, κατά παράβαση θεμελιωδών συνταγματικών αρχών, για τη μορφή του Πολιτεύματος (άρθρο 2§1), αλλά και για την προστασία του Περιβάλλοντος (άρθρο 24§2 ) ασέβειες ανάλογες ασφαλώς εκείνων που οδήγησαν και οδηγούν στις τραγωδίες του Θέματος.  
  2. για δε την Ανάπλαση της Α. πλευράς της λίμνης σε ένα πλατύ χώρο πεζοδρόμου, αγνοή- θηκαν και δεν μελετήθηκαν καν κυκλοφοριακές απαιτήσεις, συνθήκες και ασφάλεια πολιτών η  οποία εξειδικεύεται στο άρθρο 48§5 του ΚΟΚ («5. H κατάληψη επιφάνειας πεζόδρoμoυ για oπoιαδήπoτε άλλη χρήση, εκτός γι’ αυτήν πoυ έχει κατασκευαστεί, απαγoρεύεται, εφόσoν παρεμπoδίζεται η κυκλoφoρία των πεζών, ως και η είσoδoς – έξoδoς oχημάτων άμεσης ανάγκηςή εξυπηρέτησης των παρoδίων»).
    1. Ένα απόσπασμα Αναφοράς μου με θέμα «Τέλη κοινόχρηστων Χ. Ζ. Λ.& νομιμότητά της», από 06.12.2018, ( § ΙΙ. vii. ) αφορά ανάπλαση της λίμνης στην Α. πλευρά κι έχει ως εξής:
  • Απ’ ότι φαίνεται στη διπλανή φωτογραφία αναπλάσετε λέει την Α πλευρά της λίμνης με στέγαστρα κλπ για τους επαγγελματίες λέει  «δαπάνες του Δήμου». Ποιος τον εκμεταλλεύεται τον εξοπλισμό αυτό εσείς; Εδώ τον πρωτογενή τομέα τον καλείτε να πληρώνει αυξήσεις +50% ενώ εδώ μειώνετε τα τέλη -20-25%. Και τέλος πάντων αυτό τον πεζόδρομο χωρίς πεζοδρόμιο, με μια λωρίδα περί τα 2,5m δεν το βλέπετε, ότι (ακόμη κι όταν μένει ελεύθερος από τραπεζοκαθίσματα) δεν μπορεί, να εξυπηρετήσει παροδίους και έκτακτες ανάγκες. Δε θυμάστε τι έγινε στον πεζόδρομο του λιμανιού όταν το ασθενοφόρο επί μισή ώρα δεν μπορούσε να μπει από τα κλαπατσίμπαλα στην είσοδο και τα Πι στην έξοδο;  Τριπλάσιο διπλής κατεύθυνσης πρέπει να είναι τουλάχιστον το πλάτος της λωρίδας, να αναστρέφει στο τέλος και, να συνοδεύεται κι από πεζοδρόμια ένθεν και ένθεν για ΑμεΑ Τα έργα σας αυτά μόνο τραγωδίες ( Μάνδρα, Μάτι)  μπορούν να φέρουν χωρίς καν εξυπηρέτηση πολιτών κι ανάδειξη του φυσικού αυτού μνημείου, που δεν δείχνει να σας νοιάζει!
    • Για το ίδιο θέμα πάντως απόσπασμα (§ 2. ii.) μεταγενέστερης  Αναφοράς – Καταγγελίας με θέμα «ΣΒΑΚ & διαχείριση κ. χ.» από 13.12.2018,  έχει ως εξής:
  1. από τον Κανονισμό διαχείρισης Κ.Χ ΔΑΝ απόφαση αριθμ. 570/2017, του οποίουάρθρο 3 νομικό πλαίσιο, δεν λήφθηκαν υπόψη οι διατάξεις του άρθρου 970 ΑΚ σελίδα 11,η διάταξη 

σελίδα13 και η διάταξη  σελίδα 19 ότι:

Στην τελευταία δε περίπτωση επειδή η ελεύθερη ζώνη έχει, όπως λέτε, μόνο είσοδο μόλις 2,5 m κι όχι 3,50 m (εκτός κι, αν προβλέπετε κατασκευήκάποιας … αιώρας, για να συνεχίζουν τα οχήματα στην απέναντι όχθη της λίμνης και κάποιας διεξόδου, για να βγαίνουν στο δρόμο ή άλλο τι) θα πρέπει να υπάρχει και παράλληλη έξοδος 3,50 m πλάτους τουλάχιστον και φυσικά ανάλογα πεζοδρόμια, για ΑμεΑ, ένθεν κακείθεν. Αναδεικνύοντας έτσι τις μεγαλοστομίες σας, με την ευκαιρία του ΣΒΑΚ και μια και «Η παραπάνω λογική αποτελεί πλέον ευρωπαϊκή οδηγία για τις κυκλοφοριακές μελέτες που πρέπει να ακολουθούν…» να μην είστε μόνο λόγια, αλλά να συμμορφωθείτε!

Να ακυρώσετε το διαγωνισμό, για την προμήθεια νέων σκιάστρων της 17ης τρέχοντος μέχρι την αναμόρφωση και διόρθωση των παραλήψεων  της μελέτης, ακυρώνοντας, εν τω άμα, την όποια έγκριση έχει δοθεί. Ουδεμία απάντηση δόθηκε στις αναφορές μου αυτές και τουναντίον έγινε ο διαγωνισμός καταλήξας μάλιστα σε ένα μειοδότη, μήπως θα πρέπει να επιβάλετε ανάλογο πρόστιμο στους αρμοδίους, που οραματίζονται αδιάφορα, ένα νέο τρελό Μάτι; 

  • Και δεν άργησε να ξανακάνει την εμφάνισή της μια παρολίγον (υποθέτω, αγνοώντας τις τελικές συνέπειες) τραγωδία, όμοια εκείνης,με τον έκδηλο τίτλο «Προς τι αδιαφορία κι ανοχή στην ανομία και τις παραβατικές συμπεριφορές !;» {αρ. πρωτ. 11241/23.05.14 στοΔήμο, 774/26. 05.14 στην ΑΔΚ, 9009/20/465/23.05.2014 στην ΑΔΛ, 9009/20/14-4/23.05.2014 στο Αστ. Τμ. Αγ. Νικ., 1817/23.05.14 ΠΕΛ – Υγιειον. Υπ. και αρ. πρωτ… (Β13/749)  στην Εισαγγελία Νεαπόλεως}, αναφοράστην οποίαεπισυνάπτονται δημοσιεύματα με τίτλους  Απαράδετο! (ΑΝΑΤΟΛΗ19.05.2014), Η περιπέτεια δύο αναπήρων (ΑΝΑΤΟΛΗ06.08.2013), Καταραμένα κολωνάκια μεσόκενες δουλειές (ΑΝΑΤΟΛΗ18.10.2012), που αφορούν  δημόσιες καταγγελίες Τύπου, στον οποίο δεν είμαι συμπαθής και μεταφράζονται σε στήριξη δικών μου όμοιων, όσον αφορά τη διαχείριση των κοινοχρήστων χώρων και δη κατά τρόπο όχι μόνο εγκληματικά επικίνδυνο, αλλά ακόμη και αποκλείοντα παροχή βοήθειας σε περίπτωση άμεσης ανάγκης (ιατρικής εν προκειμένω), σεις και οι άλλοι αρμόδιοι «άδετε».
    Και πράγματι κατά το ακολουθούν δημοσίευμα (δεν είδα κάτι σχετικό στην ΑΝΑΤΟΛΗ και μάλλον θ’ αλληθώριζε) γινόμαστε θεατές στο ίδιο έργο, σε μια νέα «παρολίγον» τραγωδία που μας στήνουν γνωστοί δικοί μας Άρχοντες, Αρχόντισσες και παρατρεχάμενοι με τις ευλογίες και την ανοχή των όποιων ελεγκτικών μηχανισμών του κράτους.
    • Και ιδού η νέα μετά πενταετία «παρολίγον (υποθέτω αγνοώντας τις τελικές συνέπειες) τραγωδία: 

Στη λίμνη το ασθενοφόρο, δύσκολα προσέγγισε το συμβάν, photos από fonien.gr ημοσιεύθηκε 24.07.2019 – 17:15   20 και πλέον λεπτά χρειάστηκε το ασθενο-φόρο του ΕΚΑΒ να φτάσει από την γέφυρα έως λίγο πριν τα σκαλιά στην λίμνη του Αγίου Νικολάου νωρίς το απόγευμα της Τετάρτης. Τραπέζια καρέκλες ταμπέλες και άλλα δεν αφήνουν χώρο για να περάσει με ασφάλεια το όποιο όχημα εκτάκτου ανάγκης.

Αμμούδι, ασθενοφόρα, Μάτι, ανάπλαση λίμνης

Επίλογος. Και τελειώνοντας θυμίζω στους Υπουργούς ΥΠΕΣ και ΥΥΜ&Δ αναφορά μου με θέμα «Ποια νομιμότητα? Ποιο Κράτος?» που κοινοποιήθηκε στους προκατόχους τους, (αρ. πρωτ. 16482/ 06. 03.2019 και αρ. πρωτ. 2330/28.02.2019 αντίστοιχα) χωρίς αντίκρισμα, με την παράκληση να εξετασθούν οι καταχρήσεις των αποκεντρωμένων υπηρεσιών της Κρήτης που συνοπτικά κι επιγραμματικά αναφέρω και να ενημερωθώ σχετικά, γιατί αν συνεχίσουμε έτσι τα λεφτά μας «πεταμένα θα ’ναι» και «οὐδὲν ἔστι γενέσθαι τῶν δεόντων»  

Επιφυλασσόμενος να επανέλθω,                    

Να ’στε καλά

Μανώλης Άρχος

Print Friendly, PDF & Email

Από giorgos