Αντιευαγγελικό τόξο
Ευαγγέλιο

“Δημοκρατικό τόξο” ακούμε και δημοκρατικό τόξο δεν βλέπουμε. Γιατί απ’ τη στιγμή που ακόμη και ένας πολίτης είναι χωρίς εργασία, χωρίς τροφή, χωρίς στέγη, χωρίς ιατροφαρμακευτική περίθαλψη,

χωρίς δυνατότητα παιδείας και αντιμετωπίζεται ως ασήμαντη λεπτομέρεια, η δημοκρατία αποτελεί ασήμαντη ή ανύπαρκτη λεπτομέρεια.

Μάταια προσπαθούμε να ξεχωρίσουμε κατά τι διαφέρει η απριλιανή απ’ τη μνημονιακή χούντα. Ιδιαίτερα μάλιστα όταν είναι ολοφάνερο ότι πηγάζουν απ’ τον ίδιο βούρκο και έχουν τις ίδιες ή και χειρότερες συνέπειες: Απ’ τη CIA πασιφανώς οργανώθηκε η ιουλιανή αποστασία, την οποία ακολούθησε η απριλιανή δικτατορία, για να οδηγήσει στης μισής Κύπρου τη σκλαβιά με την προδοσία. Από παρόμοιες πηγές ξεκίνησε και η μνημονιακή προδοσία, που αποβλέπει στη σκλαβιά ολόκληρης της Ελλάδας και του απέραντου πλούτου της τη λεηλασία. Είχαμε τότε  βασανιστήρια και δολοφονίες. Όπως τώρα έχουμε πολλαπλάσια οικονομικά μαρτύρια και χιλιάδες αυτοκτονίες. Αλλά και στις περιόδους κατά τις οποίες δεν είχαμε εξόφθαλμη χούντα είτε στρατιωτική είτε μνημονιακή, μήπως και τότε δεν χώριζε άβυσσος τους έχοντες και τους κατέχοντες απ’ την πλεμπάγια των παριών και των ειλώτων; Για ποια, λοιπόν, δημοκρατία και τότε και τώρα κομπορρημονούμε και φλυαρούμε;

Έχω ακούσει πάμπολλες φορές τον αξιότιμο Αντιπρόεδρο της ΝουΔούλας να ξεφωνίζει με την τσιριχτή φωνούλα του πότε το Δημήτρη Καζάκη και πότε τον Κώστα Λαπαβίτσα, ακόμη και το Γιώργο Τράγκα  «κομμουνιστές». Και ο λόγος-αν δεν κάνω λάθος- είναι ότι οι προαναφερόμενοι είναι υπέρ του κρατικού παρεμβατισμού στην οικονομία, σε αντίθεση με την εξοχότητά του, που είναι υπέρμαχος του νεοφιλελευθερισμού. Και, επειδή εξάλλου «βαφτίζει» τους συνομιλητές του αγραμμάτους, τον παρακαλώ να ρίξει μια ματιά στις Πράξεις των Αποστόλων ( κεφ. δ, 32-35). Εκεί ακριβώς, όπου ο Ευαγγελιστής Λουκάς τονίζει ότι οι πρώτοι χριστιανοί «είχαν όλοι μια ψυχή και μια καρδιά. Και κανένας δεν έλεγε για κάτι ότι είναι δικό του. Γιατί ήταν όλα για όλους κοινά. Με αποτέλεσμα να μην υπάρχει  κανένας φτωχός ανάμεσά τους, Γιατί ο καθένας πρόσφερε ανάλογα με τις δυνάμεις και έπαιρνε ανάλογα με τις ανάγκες του».Βέβαια τα ίδια είπε δεκαοχτώ αιώνες αργότερα ( 1848) και ο Μαρξ στο «κομμουνιστικό Μανιφέστο» του. Αλλά αυτό σε καμιά περίπτωση δεν σημαίνει ότι ο Λουκάς ήταν κομμουνιστής ή αντέγραψε τον Μαρξ. Ας εξηγήσει, λοιπόν ο κ. Αντιπρόεδρος και σε μας τους αγράμματους ποιο είναι το κοινωνικό ιδεώδες του Ευαγγελίου. Κι αν περαιτέρω έχει και την παραμικρή έστω σχέση με το κοινωνικό ιδεώδες το δικό του και των ομοϊδεατών του. Πολύ περισσότερο μάλιστα αφού παρουσιάζονται ως ακραιφνείς υποστηρικτές της Ορθοδοξίας.

Και κάνω την αναφορά αυτή στις Πράξεις των Αποστόλων, επειδή στη σημερινή αποστολική περικοπή (Πράξεων, στ, 1-7) γίνεται σαφής αναφορά στο δημοκρατικό τρόπο, με τον οποίο ήταν οργανωμένη η πρώτη χριστιανική κοινωνία. Κι ακόμη, γιατί, όταν περιπλανήθηκα  στους λαβύρινθους του ίντερνετ και μίλησα , λόγω της ιδιότητάς μου, γι’ αυτήν ακριβώς τη δημοκρατία, που κατά τη γνώμη μου είναι, απέναντι στις τόσες κάλπικες,  η μόνη αληθινή, ξεσηκώθηκε θύελλα αντιδράσεων. Για να χαρακτηριστώ μάλιστα απ’ τους εκπροσώπους των ναζιστών και των σιωνιστών ως κομμουνιστής. Και το ιδιαίτερα λυπηρό είναι ότι διώχτηκα απ’ την μητριά μας τη δεσποτοκρατία, η οποία κατά την ταπεινή μου γνώμη, δεν έχει καμιά σχέση με την Μητέρα μας την Εκκλησία. Αφού η δεσποτοκρατία μου απαγόρευσε  το κήρυγμα, μη διστάζοντας μάλιστα  να με βαφτίσει και «αιρετικό». Πιθανώς, γιατί στρεφόμουνα εναντίον του ναζισμού και του σιωνισμού. Αν και, απ’ όσο μπορώ να γνωρίζω, ούτε ο ναζισμός ούτε ο σιωνισμός είναι ορθόδοξα δόγματα. Παρότι ένα μεγάλο μέρος αυτών, που φιγουράρουν ως ορθόδοξοι σύρονται όπισθεν των εκλεκτών σιωνιστικών λεσχών, που, σε τελική ανάλυση, είναι σατανιστικές. Προφανώς σε διαμετρική αντίθεση με το Ευαγγέλιο, που αλλεπάλληλες φορές τονίζει ότι δεν μπορεί να βρίσκεται κάποιος ταυτόχρονα σε αρμονία με το Θεό και το Σατανά.

Αλλά ο γράφων, μετά την απαγόρευση των κηρυγμάτων μου στους ναούς, δεν έμεινα αδρανής. Τα μέχρι τότε κηρύγματά μου, που τα μαγνητοφωνούσα, τα μετέτρεψα σε βίντεο και τα ανάρτησα στο You Tube. Όμως και πάλι «τα καλά δικτυωμένα παλικάρια βρήκαν άλλα μονοπάτια». Που βέβαια δεν τα γνωρίζουμε εμείς οι κοινοί θνητοί, που είμαστε αμύητοι στα μαφιόζικα μυστήρια τους. Πράγμα που σημαίνει ότι τον Οκτώβριο του’16 εξαφάνισαν τα κηρύγματά μου κι απ’ τοYou Tube. Και βέβαια δεν θεωρούν τον εαυτό τους υποχρεωμένο να δώσουν εξηγήσεις. Πολύ περισσότερο, αφού δεν έχουν καμιά επιχειρηματολογία ν’ αντιτάξουν.  Γιατί το μόνο, που θα μπορούσαν να αντιτάξουν θα ήταν να πούνε: «Φασίστες είμαστε και αποφασίζουμε και διατάσσουμε»! Αλλά βέβαια δεν τους συμφέρει να αποκαλύψουν την ταυτότητά τους. Αφού θέλουν να παρουσιάζονται ως σουπερ-δημοκράτες και σουπερ-ορθόδοξοι και να μοσχοπουλάνε στους αφελείς την δήθεν «δικαιοσύνη» τους και κυρίως τη «χριστιανική» τους αγάπη. Και δυστυχώς δεν υπάρχει κάποια άλλη δικαιοσύνη, στην προκειμένη περίπτωση, στην οποία να προσφύγει κάποιος, προκειμένου να βρει το δίκιο του.

Κι ύστερα τους έφταιγε ο Κάστρο που στην Κούβα ή  τώρα ο Κιμ στη Βόριο  Κορέα που επιτρέπει μια μόνο εφημερίδα. Λες και στα δικά τους σουλτανάτα επιτρέπεται καμιά άλλη φωνή εκτός απ’ τη δική τους. Κι ύστερα μας μιλούν και για δημοκρατικό τόξο. Όταν το μόνο τόξο, που γνωρίζουμε είναι το αντιευαγγελικό, που με τα φαρμακερά και καυτερά του βέλη χτυπάει κατάστηθα την πίστη και την καρδιά του λαού.

παπά Ηλίας Υφαντής

Print Friendly, PDF & Email

Από giorgos