Η Vodafone, η επικοινωνία και τα βάσανα μας
το OneNet

Θα σας πω μια ιστορία, δική μου, η οποία όμως ισχύει και για πολλούς άλλους πελάτες της συγκεκριμένης υπηρεσίας της VODAFONE.

Γύρω στον Μάη του 2017, συνομιλώντας με τα στελέχη του καταστήματος της Vodafone, στον Άγιο Νικόλαο, έμαθα για το OneNet, ουσιαστικά ένα φορητό σύστημα που συνδυάζει τηλέφωνο και Internet μέσα από το δίκτυο κινητής τηλεφωνίας της εταιρίας και υποσχόταν ταχύτητες, ιδιαίτερα upload πολύ μεγαλύτερο από τις άλλες εταιρίες.

Το ζητήσαμε και μετά από έναν μήνα αναμονής παρέλαβα το router (Oxygen) και άρχισα να το δουλεύω.

Πήρε άλλον έναν μήνα για να ενσωματωθούν σωστά οι τηλεφωνικοί αριθμοί που είχα μεταφέρει.

Αλλά …..

Τα προβλήματα άρχισαν από τη πρώτη μέρα χρήσης και μέχρι σήμερα δεν έχουν λυθεί κάποια απ’ αυτά.

Αποτέλεσμα, δεκάδες κλήσεις προς τους τεχνικούς, ατέλειωτες ώρες αναμονής και συνομιλίας, το ιστορικό βλαβών το έχει η εταιρία και παρά το γραπτό αίτημα μου δεν μου δόθηκε ποτέ.

Και μαζί με όλα αυτά και ενώ το έχουμε συστήσει σε φίλους και συνεργάτες ως κάτι που αποτελεί λύση για σημεία όπου δεν υπάρχει άλλος τρόπος πρόσβασης σε τηλέφωνο και Internet και αφού η Vodafone έχει δώσει εκατοντάδες στη περιοχή, έρχεται και βάζει πλαφόν χρήσης τα 100 Gbyte ανά μήνα (πολιτική ορθής χρήσης κλπ κλπ). Και βέβαια το σύστημα έπαψε να πουλάει.

Και όλα αυτά όταν:

  • Οι «παιδικές ασθένειες» του OneNet το συνοδεύουν μέχρι σήμερα, δηλ.:
  • Μια φορά τη βδομάδα θέλει ένα reset για να στρώσει.
  • Δεν υπάρχει τρόπος ελέγχου υπόλοιπου χρήσης εκτός και εάν κάποιος κρέμεται μόνιμα στο τηλέφωνο με τις ώρες με το 1399.
  • Η εταιρία δεν δίνει τους κωδικούς τηλεφωνίας για να συνδυαστεί το σύστημα με κέντρο ip. Λειτουργεί μόνο με ένα συγκεκριμένο τηλέφωνο ip που η ίδια χορηγεί όχι χωρίς αντίτιμο βέβαια.
  • Το σοβαρότερο όλων: Οι τριψήφιοι αριθμοί πρώτης ανάγκης (100, 166, 199) δρομολογούνται στην Αθήνα αντί στο τόπο όπου λειτουργεί το σύστημα.

Αντίστοιχη περίπτωση η χρήση από μικρό ξενοδοχείο του OneNet το οποίο αγοράστηκε πριν το πλαφόν των 100 Gbyte, με αποτέλεσμα να ζητηθεί άλλο ένα και με τη λογική αυτή να μην μπορεί να χρησιμοποιηθεί κανέναν απ’ τα δύο.

Η εφαρμογή myVodafone (όταν λειτουργεί) δείχνει χρόνους κλπ. μόνο σε κινητά τηλέφωνα. Τίποτα σε σχέση με τη χρήση της σταθερής, υποτίθεται γραμμής. Ούτε ειδοποίηση για το 80% χρήσης της υπηρεσίας.

Πλέον εξοργιστικό: Η μόνιμη επωδός των τεχνικών και του προσωπικού γενικότερα της εταιρίας, ότι εξετάζουμε το πρόβλημα και θα σας πάρουμε τηλέφωνο. Ποτέ κανείς δεν κάλεσε να πει το παραμικρό ως απάντηση σε κάποιο από τα προβλήματα του τέθηκαν.

Όταν όμως κάποιος αντιδράσει και διακόψει τη σύνδεση πριν το τέλος του συμβολαίου, τότε επιβάλλεται ποινή, την οποία αν αρνηθεί να καταβάλει μπαίνει στη μαύρη λίστα των κακοπληρωτών που έχουν στήσει από κοινού οι εταιρίες τηλεφωνίας, για να μην μπορεί κανείς να ξεφύγει όσο δίκιο και αν έχει. Μόνη διέξοδος η κατάθεση καταγγελίας στην Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων.

Καλά θα κάνει λοιπόν η εταιρία να σοβαρευτεί, γιατί πληρώνουμε ότι μας ζητά και δεν έχουμε τις υπηρεσίες για τις οποίες έχει δεσμευτεί.

Αυτό εμείς εδώ στη Κρήτη το λέμε: άλλα σου δείχνω και άλλα σου μπήχνω !!!!

Γιώργος Τουτουδάκης

Υ.Γ.
Το κείμενο αυτό έχει γραφτεί και κοινοποιηθεί στην εταιρία μία εβδομάδα πριν. Ούτε φωνή, ούτε ακρόαση !!!!

Διαβάστε ακόμα:

Η “επανάσταση” της Vodafone

Print Friendly, PDF & Email

Από giorgos