Αγιος Νικόλαος, λίμνηΑγαπητοί Δημοτικοί Σύμβουλοι της πόλης μας  (Αγίου Νικολάου)
Αφορμή για αυτό το δημόσιο ερώτημα είναι τα έργα ανάπλασης της κεντρικής πλατείας του Αγ. Νικολάου. Βλέποντας τη «βελτίωση της κυκλοφορίας» που επιχειρείται και ειδικά απέναντι από την Αγ. Τριάδα, ρώτησα:
Ποιος πήρε την απόφαση για το στένεμα του δρόμου;
Πήρα την απάντηση, ότι είναι ομόφωνη απόφαση του Δημοτικού μας Συμβουλίου.

Ήρθαν αμέσως στο μυαλό μου παρεμβάσεις που έγιναν στον παρελθόν στα πλαίσια του εκσυγχρονισμού και του εξευρωπαϊσμού της πόλης μας.

Ας θυμηθούμε όλοι μαζί:

  • Νοσοκομείο Αγ. Νικολάου. Έπρεπε να είχαμε μεριμνήσει χρόνια πριν τη μεταφορά του σε χώρο με άνετη πρόσβαση τροχοφόρων , πρόβλεψη για επέκταση, πάρκιγκ υποδομές κλπ
  • Μαρίνα Αγ. Νικολάου. Αυτό το έργο το παραλάβαμε με χίλια δυο προβλήματα –ανάποδες νηοδόχους, μηδενική εξωτερική προστασία (κυματοθρύστη) κλπ. Το βελτιώσαμε και έγινε λειτουργικό, προσφέροντας στον τόπο
  • Λιμάνι Αγ Νικολάου. Ένα από τα λίγα λιμάνια με την είσοδο εκτεθειμένη στον βασικό καιρό της περιοχής. Τουριστικό θέλουμε να το ονομάζουμε, αλλά θέλουμε το κυκλοφοριακό χάος και το καυσαέριο των φορτηγών. Τουλάχιστον ο χώρος που «αναπλάστηκε» χρησιμοποιείται σαν πάρκινγκ και λύνει ένα μεγάλο πρόβλημα της πόλης πρόσκαιρα, αλλά να μην ξεχνάμε δεν είναι η χρήση για την οποία μελετήθηκε
  • Ανάπλαση της λίμνης. (Υπόγειο πάρκινγκ – θεατράκι δίπλα στην κεντρική αρτηρία- πέργκολες κλπ
  • Στένεμα της εξόδου της πόλης (οδός Κριτσάς) για να βελτιώσουμε την κυκλοφορία, όπου αν γίνει ατύχημα δεν μπορούν να προσεγγίσουν από την ίδια κατεύθυνση κυκλοφορίας οχήματα πρώτης ανάγκης- τροχαία, ασθενοφόρο, πυροσβεστική. Το στένεμα των οδών και πολύ περισσότερο των κεντρικών για να αποφύγουμε το αυθαίρετο παρκάρισμα , όταν έχουμε το μηχανισμό
  • Δημοτική Αστυνομία– για να μην παρκάρουμε εκεί που δεν πρέπει , ταλαιπωρώντας τους συμπολίτες μας και ταυτόχρονα να δημιουργούμε κυκλοφοριακό πρόβλημα στην πόλη μας είναι έξω από κάθε επιστημονική πρακτική (φανταστείτε να μεγάλωναν τα πεζοδρόμια στην Πανεπιστημίου …). Στην σύγχρονη Ευρώπη είναι αδιανόητος δρόμος και μάλιστα βασικός για την κυκλοφορία χωρίς τουλάιστον δύο ρεύματα ανά κατεύθυνση
  • Φανάρια στο κέντρο της πόλης. (που ευτυχώς αναβοσβήνουν ακόμα, τουλάχιστον το κίτρινο για να μας θυμίζει ότι ζούμε σε ευρωπαϊκή χώρα)
  • Πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής. χωρίς πάρκινγκ-τουαλέτες κλπ
  • Δημιουργία παραλίας στον παραλιακό, όπου αναγκαζόμαστε να στρώνουμε τα βότσαλα όποτε φυσάει βορειανατολικός – ανατολικός. Μπορούσαμε να την κάνουμε καλύτερη αν την μελετάγαμε σαν Δήμος που νοιαζόμαστε για την εικόνα της πόλης μας όπως την βλέπει ο επισκέπτης από την θάλασσα

Κ.Λ.Π

ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΜΗΔΕΝΙΣΤΗΣ αγαπητοί συμπολίτες, ….
αλλά ζητώ σαν δημότης από το Δημοτικό μας Συμβούλιο να ξαναδεί το θέμα του στενέματος των κεντρικών οδών και γενικότερα των παρεμβάσεων με μελλοντικές προοπτικές , ώστε να αποφύγουμε το ράβε -ξήλωνε….δουλειά να μη σου λείπει, όπως λέει μια σοφή μας λαική παροιμία.
Αν δεν είμαστε σίγουροι ότι μπορούμε να βελτιώσουμε ας μην χειροτερεύουμε τουλάχιστον τα πράγματα, μόνο και μόνο για να κάνουμε κάτι.

Με εκτίμηση

Ζαχαρας Ζερβός

Κοινωνιολόγος

Print Friendly, PDF & Email

Από manos