Το έργο της λακκούβας ω μπάλωμα !
εικόνα επαρχιακής οδού όπου με όποιο αυτοκίνητο και αν την περνάς, “χορεύεις”

Έχω πάντα την απορία, όταν ένα έργο υλοποιείται, δεν υπάρχει μια στοιχειώδης λογική να μην διαλύσουμε το άλλο σημείο μέσα στο οποίο γίνεται “το έργο”;

Το σημείο της φωτογραφίας είναι το κομμάτι από τη διασταύρωση προς Λακώνια, έως τη διασταύρωση προς το βιοτεχνικό πάρκο. Η ΔΕΥΑΝΝ, πέρασε τον σωλήνα αποχέτευσης και συνέδεσε όλα τα γύρω σπίτια. Καλώς βεβαίως εάν η όλη κατασκευή και υλοποίηση ήταν τουλάχιστον ευπρεπής. Αλλά έναν χρόνο και κάτι μετά, υπάρχουν υποχωρήσεις που καλύπτονται με πίσσα από πάνω και ούτω καθ’ εξής. Αποτέλεσμα, έτι περαιτέρω επιβάρυνση ενός ήδη προβληματικού δρόμου. Μας αρέσει αυτή η εικόνα;

Το δεύτερο πιο σοβαρό αντιστοίχου μεγαλύτερου μεγέθους έργο για το οποίο η προηγούμενη δημοτική αρχή του Αγίου Νικολάου το παρουσίασε ως μέγιστο επίτευγμα είναι το κομμάτι της αποχέτευσης που ουσιαστικά κατέστρεψε το νέο δρόμο Αγίου Νικολάου – Ελούντας, με καμία πιθανότητα επισκευής στο άμεσο μέλλον.

Στη σχετικά πρόσφατη αντίστοιχη παρέμβαση στο δρόμο Σχίσμα – Πλάκα, υπήρξε η σχετική ειδοποίηση προς όλους για σύνδεση με το αποχετευτικό, πριν πέσει ο νέος ασφαλτοτάπητας, ο οποίος για κάποιον “ανεξήγητο” λόγο, δεν έφτασε μέχρι το Σχίσμα.

της επικίνδυνης λακκούβας;

Τις τελευταίες μέρες έγινε στον δήμο Αγίου Νικολάου σύσκεψη για την επικινδυνότητα κάποιων σημείων πάνω στο βόρειο οδικό άξονα, από τα οποία ουσιαστικά τα δύο είναι νέα: ο κόμβος Αγίου Νικολάου – Κριτσάς και ο κόμβος του νέου τμήματος του ΒΟΑΚ στη σύνδεση με το παλαιό στα Μάλια.

Και αναρωτιόμαστε: Έργα τόσων εκατομμυρίων, με μελέτες και κόντρα μελέτες, αφού δόθηκαν σε χρήση διαπιστώσαμε την επικινδυνότητα και απαιτούνται άλλα 280.000 ευρώ για νέες μελέτες για να “λύσει” ο ΟΑΚ το πρόβλημα. Γιατί τόσο δύσκολο είναι να κατανοήσει κανείς τι γίνεται σ’ αυτούς τους κόμβους όταν τα είχαμε πει και γράψει από τη πρώτη μέρα; Ποιος μελέτησε, πληρώθηκε και δεν προέβλεψε; Να επωμιστεί εκείνος το κόστος και όχι ο καθένας από μας να πληρώνει μια ζωή μαθητευόμενους στη πλάτη του μάγους.

Αυτά είναι μερικά μόνο από τα θέματα – προβλήματα στη περιοχή. Και ειλικρινά, τι να υποθέσουμε για τους τεχνίτες και μελετητές του σήμερα, όταν περνάμε τα κομμάτια του δρόμου που έφτιαξε πριν από 60 και 70 χρόνια η ΜΟΜΑ και έχουν ελάχιστα προβλήματα έως κανένα;

Print Friendly, PDF & Email

Από giorgos