Μαθητές Δημοτικού ΣχολείουΨΗΦΙΣΜΑ ΤΗΣ 12/5/2007
Με αφορμή τη ανοιχτή συγκέντρωση της Δημοτικής Επιτροπής Παιδείας της 13ης Μαΐου 2007, στην οποία προσκληθήκαμε, συνεδρίασε εκτάκτως το Δ.Σ. του Συλλόγου σε ευρεία σύσκεψη με γνείς, ιδιαίτερα της Έκτης τάξης του Σχολείου μας.
Τα παιδιά και οι γονείς της ΕΚΤΗΣ τάξης του σχολείου μας, πρωτίστως, αλλά και της ΠΕΜΠΤΗΣ στη συνέχεια είναι ΑΜΕΣΑ ενδιαφερόμενοι καθότι με την έναρξη του νέου σχολικού έτους θα βρεθούν μπροστά σε ένα ήδη οξυμένο στεγαστικό πρόβλημα, που χρονίζει απαράδεχτα.

Στη σύσκεψη διαμορφώθηκαν και αποφασίστηκαν ομόφωνα οι παρακάτω θέσεις τόσο προς την συγκέντρωση, όσο και για τους Φορείς και το Τύπο:
1. Χαιρετίζουμε τη Δημόσια συζήτηση για τα εκπαιδευτικά θέματα της πόλης μας αι τονίζουμε την ανάγκη να αποκτήσει μόνιμο χαρακτήρα.
2. Συμπαραστεκόμαστε στους γονείς και τους καθηγητές του 1ου Γυμνασίου στις προσπάθειες τους για καλύτερες συνθήκες εκπαιδευτικής λειτουργίας.
3. Ζητούμε την ανάλογη ευαισθητοποίηση για τα προβλήματα όλων των σχολείων για σφαιρική αντιμετώπιση, και όχι μόνο ευκαιριακά με αφορμή κάποιο οξυμένο πρόβλημα, θυμίζοντας τις « ανοιχτές πληγές » του δικού μας σχολείου (¶μεσες επισκευές κτιρίου και εξοπλισμού, στατική επάρκεια, ανάγκη άμεσων στατικών ενισχύσεων κλπ ).
4. Ζητούμε την άμεση κάλυψη των κενών θέσεων μόνιμων εκπαιδευτικών και τη βελτίωση του προγραμματισμού και χρηματοδότησης προσλήψεων για αναπληρωτές και ωρομίσθιο προσωπικό για τις έκτακτες ανάγκες (αναρρωτικές άδεις κλπ).
5. Καλούμε κάθε αρμόδιο φορέα ( Δήμο, Νομαρχία, Δ/νσεις Β΄θμιας, Α΄θιας Εκπαίδευσης, Ο.Σ.Κ., Υπουργεία κλπ) να σταθεί με θάρρος και αποφασιστικότητα στην εξεύρεση και υλοποίηση τόσο μακροπρόθεσμων ( νέες υποδομές ) όσο και βραχυπρόθεσμων λύσεων ( ΤΑΔ, Ανακατανομές κλπ). Να αρθούν τα προβλήματα της συνεργασίας και των διαδικασιών για ¶μεση τροποποίση του 5ετούς Νομαρχιακού προγράμματος Σχολικής Στέγης για τον ¶γιο Νικόλαο.
6. Καλούμε τους εκπαιδευτικούς της πόλης και ιδιαίτερα του 2ου Γυμνασίου να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων και να αναλάβουν τις ευθύνες τους για ισότιμη παροχή εκπαιδευτικού έργου στους μαθητές των γυμνασίων και να βοηθήσουν στην λύση Τ.Α.Δ., εφόσον θεωρείται προσφορότερη, με τα μέχρι τώρα δεδομένα.
7. Καταθέτουμε τις παρακάτω σκέψεις-προτάσεις, που μπορούν να εφαρμοστούν εναλλακτικά ή παράλληλα:

Α. Ίδρυση νέου Τ.Α.Δ. στο 2ο Γυμνάσιο , μετά από πρόταση των εκπαιδευτικών, καθότι έχει αποδειχτεί η συμβολή του αθλητισμού στα σχολεία. Αντίθετα δεν έχει αποδειχτεί υποβάθμιση του εκπαιδευτικού επιπέδου σχολείων, λόγω ύπαρξης ΤΑΔ.
Β. ¶μεση διερεύνηση από επιτροπή των προθέσεων των γονέων των μαθητών της Έκτης τάξης, ιδιαίτερα του 3ου Δημοτικού, για εθελοντική εγγραφή 1 τμήματος στο 1ο Γυμνάσιο και 1 τμήματος στο 2ο Γυμνάσιο, λαμβάνοντας υπόψην ότι σημαντική μερίδα των μαθητών του 3ου Δημοτικού προέρχεται από την περιφέρεια της πόλης και θα τους βόλευε η εγγραφή στο 2ο Γυμνάσιο. Παρόμοια διερεύνηση και για ην Πέμπτη τάξη.
Γ. ¶ρση των πολεοδομικών και αρχιτεκτονικών επιφυλάξεων και ορισμός από τις αρμόδιες υπηρεσίες χώρου που δεν θα προσβάλλει την αισθητική για την τοποθέτηση λυόμενης / νων αίθουσας / σών στο 1ο αλλά και στο 2ο Γυμνάσιο, εφόσον αυτές πληρούν τους κανόνες υγιειής και ασφάλειας.

¶γιος Νικόλαος 12 Μαΐου 2007
Το Δ.Σ.
Print Friendly, PDF & Email

Από manos