Για την 28η Οκτωβρίου, μηνύματα
Το πεζικό προελαύνει στο χιονισμένο τοπίο

Για την 28η Οκτωβρίου λάβαμε και δημοσιεύουμε μηνύματα και χαιρετισμούς για την ημέρα:

Μήνυμα της Κ. Σπυριδάκη για 28η Οκτωβρίου

Η 28η Οκτωβρίου 1940 δεν είναι απλά μια ιστορική ημερομηνία, αλλά μία ιστορική συνάντηση της ακλόνητης θέλησης για ελευθερία και ανεξαρτησία με την λυσσαλέα απειλή του κατακτητή, μια συνάντηση όπου το πνεύμα υπερίσχυσε των όπλων και το θάρρος έσπασε τα δεσμά της καταπίεσης. Είναι το σύμβολο της αποφασιστικότητας, της αντοχής και της πίστης σε αξίες ανώτερες από τον φόβο και την υποταγή.

Σήμερα, λοιπόν, με αίσθημα υπερηφάνειας, τιμούμε την ηρωική αντίσταση του ελληνικού λαού απέναντι στον φασισμό και τον ναζισμό, της δυνάμεις της μισαλλοδοξίας, του ρατσισμού, της καθυπόταξης του πνεύματος και της βίας.

Οι πρόγονοί μας έδειξαν ότι, όταν υπερασπίζεσαι το Δίκαιο, τίποτα δεν είναι αδύνατο – όλες οι δυνάμεις συνωμοτούν υπέρ σου. Ο λιγοστός αλλά ατρόμητος ελληνικός στρατός στάθηκε εμπόδιο σε ισχυρές δυνάμεις, αποδεικνύοντας πως η πίστη στα ιδανικά και το θάρρος μπορούν να αλλάξουν τη ροή της ιστορίας.

Η 28η Οκτωβρίου δεν πρέπει να είναι απλώς μια μέρα εθνικής υπερηφάνειας ή μια λαμπρή στιγμή στο ιστορικό μας παρελθόν. Είναι μια ημέρα – κληρονομιά που οφείλει να μας εμπνέει και να μας καλεί σε βαθύτερο στοχασμό, αυτογνωσία και προβληματισμό. Πολίτες και πολιτικοί, ας αντλήσουμε τα διδάγματα αυτής της ιστορικής ημέρας για να καθοδηγήσουμε το παρόν και το μέλλον μας με αίσθημα ευθύνης. Το «Όχι» του 1940 είναι το «Ναι» στη δημοκρατία, την ελευθερία, τη δικαιοσύνη και την αλληλεγγύη.

Σε μια εποχή γεμάτη προκλήσεις και αβεβαιότητα, ας αντλήσουμε δύναμη από το παράδειγμά τους. Ας μείνουμε ενωμένοι, προασπίζοντας τα εθνικά μας συμφέροντα, την ελευθερία και τη δικαιοσύνη. Η πορεία προς το μέλλον απαιτεί αποφασιστικότητα, συλλογικότητα και όραμα. Ας είμαστε όλοι μας κομμάτι αυτού του συνεχούς αγώνα για ένα καλύτερο αύριο.

Χρόνια πολλά σε όλες τις Ελληνίδες και όλους τους Έλληνες!

Στ. Αρναουτάκης: Το ΟΧΙ  συνιστά εθνικό ορόσημο

Η 28η Οκτωβρίου αποτελεί ημέρα μνήμης και τιμής για τους αγώνες και τις θυσίες των Ελλήνων, στη διάρκεια του δευτέρου παγκοσμίου πολέμου.

84 χρόνια μετά, το μεγάλο ΟΧΙ , συνιστά ένα εθνικό ορόσημο. 

Μια εθνική επέτειο που κρατάει ζωντανό το ηρωικό παράδειγμα, το θάρρος και τη γενναιότητα, ενός λαού που δεν δίστασε και τόλμησε να αντισταθεί στη βάρβαρη ναζιστική και φασιστική πολεμική μηχανή.

Ως Περιφέρεια Κρήτης, αντλούμε δύναμη από την ιστορία μας και με ενότητα και συνεργασία αντιμετωπίζουμε τις προκλήσεις της εποχής.

Χρόνια Πολλά σε όλους.

ΜΗΝΥΜΑ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΧΕΡΣΟΝΗΣΟΥ κ. ΖΑΧΑΡΙΑ ΔΟΞΑΣΤΑΚΗ ΓΙΑ 28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ

Το δικό του μήνυμα για την επέτειο εορτασμού της 28ης Οκτωβρίου 1940 στέλνει ο Δήμαρχος Χερσονήσου κ. Ζαχαρίας Δοξαστάκης. Συγκεκριμένα, στο μήνυμα του αναφέρει:

«Σήμερα η μνήμη μας ταξιδεύει σε μία περίοδο όπου η Ελλάδα έγραψε με χρυσά γράμματα μία από τις πιο λαμπρές σελίδες της ιστορίας της. Οι ήρωες του Έπους του ’40, με την αυτοθυσία και το αδάμαστο φρόνημά τους, μας εμπνέουν και μας υπενθυμίζουν τις αξίες που πρέπει να διέπουν κάθε Ελληνίδα και κάθε  Έλληνα, για αυταπάρνηση, αξιοπρέπεια κι ελευθερία.

Η 28η Οκτωβρίου δεν είναι απλώς μια επέτειος, αλλά μια διαρκής υπενθύμιση των ευθυνών που έχουμε απέναντι στις επόμενες γενιές. Διότι, μπορεί σχεδόν κάθε ελληνική και κρητική οικογένεια, να έχουν ακόμα ζωντανές μνήμες από εκείνη την περίοδο, όμως μέσα στα χρόνια οφείλουμε να προστατεύσουμε, να αναδείξουμε και να σεβαστούμε, όλες αυτές τις ιστορικές μνήμες που αποτελούν μέρος της ιστορίας και του πολιτισμού μας. Περισσότερο από ποτέ, χρειαζόμαστε ενότητα, συνεργασία κι αλληλεγγύη. Ας διδαχθούμε από το παράδειγμα των προγόνων μας και ας δουλέψουμε όλοι μαζί για ένα καλύτερο μέλλον για τον τόπο μας και τα παιδιά μας. Ας συνεχίσουμε όλοι μαζί, με ομοψυχία, συνεργασία και διάθεση προσφοράς, να χτίζουμε ένα μέλλον αντάξιο των θυσιών των ηρώων μας. Χρόνια πολλά!».

Μήνυμα Δήμαρχου Ιεράπετρας Εμμανουήλ Φραγκούλη για την Εθνική Επέτειο της 28ης Οκτωβρίου

Η Εθνική Επέτειος της 28ης Οκτωβρίου 1940 είναι ημέρα τιμής και μνήμης για τους απανταχού Έλληνες, ημέρα που γράφτηκε μία από τις σημαντικότερες σελίδες της νεότερης ελληνικής ιστορίας.

Αποτελεί γεγονός ηρωικής αντίστασης απέναντι στις επεκτατικές βλέψεις των ξένων δυνάμεων και μας εμπνέει διαχρονικά στον καθημερινό αγώνα που δίνουμε.

Η αντίσταση των Ελλήνων τον Οκτώβριο του 1940 ξεχωρίζει από όλες τις άλλες ένδοξες στιγμές του παρελθόντος, γι’ αυτό και ονομάστηκε έπος.

Για πρώτη φορά στην παγκόσμια ιστορία, μια αρνητική λέξη όπως το «ΌΧΙ» απέκτησε μια τόσο θετική χροιά, σχεδόν μυθική.

Ο λαός µας ξεχύθηκε στους δρόμους και ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα της Πατρίδας για την απόκρουση των Ιταλών επιδρομέων.

Ο ιταλικός φασισμός ηττήθηκε κατά κράτος και αν δεν υπήρχε η συνδρομή των Γερμανών ναζί, η ήττα θα ήταν ολοκληρωτική.

Στη διάρκεια της κατοχής, αναδείχτηκε το έπος της Εθνικής Αντίστασης. Ο ελληνικός λαός ήταν από τους λίγους στην Ευρώπη που αντιστάθηκε µε σθένος και αποφασιστικότητα απέναντι στους ναζί φασίστες και στις κυριαρχικές τους βλέψεις.

Σήμερα, 84 χρόνια μετά, η επέτειος του «ΌΧΙ» στέλνει πολλαπλά μηνύματα, υπενθυμίζοντας το μεγαλείο της ελληνικής ψυχής, το πάθος των Ελλήνων για αξιοπρέπεια, εθνική ανεξαρτησία και εδαφική ακεραιότητα, αλλά και την αστείρευτη θέληση του λαού μας για ελευθερία.

Η αυτοθυσία και ο πατριωτισμός που έδειξαν οι Έλληνες του 1940 αποτελεί για εμάς πολύτιμη κληρονομιά και ιστορική παρακαταθήκη.

Όλοι εμείς καλούμαστε να εμπνευστούμε από το παράδειγμα των προγόνων μας και να παραμείνουμε άρρηκτα ενωμένοι και αποφασισμένοι, ώστε να υπερασπίσουμε τα εθνικά μας δίκαια, τα εθνικά μας συμφέροντα και την εθνική μας αξιοπρέπεια.

Το μήνυμα και το νόημα της νίκης του ελληνικού λαού απέναντι στον φασισμό καθίσταται σήμερα περισσότερο επίκαιρο από ποτέ, καθότι οι κίνδυνοι δυστυχώς δεν έχουν εκλείψει. Οι αναταράξεις στη μέση Ανατολή, η εμπόλεμη κατάσταση  στην Ουκρανία καθώς και οι προκλήσεις στο Αιγαίο από τους «γείτονες»,  δημιουργούν πολλαπλούς κινδύνους για τη διατήρηση της Ειρήνης στη χώρα  μας. Οφείλουμε όλοι μας να είμαστε ενωμένοι και αποφασισμένοι απέναντι σε οποιονδήποτε επιβουλεύεται την εθνική μας κυριαρχία.

Αντιπρόεδρος της Βουλής Γιάννης Πλακιωτάκης

Η επέτειος της 28ης Οκτωβρίου του 1940 αποτελεί για κάθε Έλληνα, για κάθε Ελληνίδα παντού στον κόσμο ημέρα τιμής και μνήμης. Είναι η μέρα που η ομοψυχία και η ελπίδα νίκησε το φόβο. Είναι η μέρα που δόθηκε γενναία μάχη υπέρ των υψηλών ιδανικών που οι Έλληνες έχουμε κληροδοτήσει στην ανθρωπότητα.

Σήμερα, τιμούμε την Πίστη και ομοθυμία με την οποία οι πρόγονοι μας όρθωσαν ανάστημα απέναντι στους επίδοξους εισβολείς. Απέναντι στον φασισμό και τον ναζισμό.

Το ηχηρό και υπερήφανο «ΟΧΙ» του Έθνους μας αποτυπώνει την γενναιότητα του λαού μας.  Την αποφασιστικότητά του να δώσει τον υπέρ πάντων Αγώνα για την Πατρίδα και να προκαλέσει σε έναν αριθμητικά υπέρτερο αντίπαλο την πρώτη του ήττα.
Οι πρόγονοί μας, υπερασπιζόμενοι τις διαχρονικές αξίες της ελευθερίας, της δημοκρατίας και της δικαιοσύνης, έγιναν σύμβολα ηρωισμού και αυτοθυσίας.
Αυτές οι θυσίες μας εμπνέουν και μας καθοδηγούν μέχρι σήμερα.
Οδηγός μας στο δρόμο που καλούμαστε όλοι μαζί ως Έθνος να διαβούμε αποτελούν η Πίστη στα ιδανικά της ελευθερίας, η δημοκρατία και δικαιοσύνη, το βαθύ αίσθημα ευθύνης για την προάσπιση της Πατρίδας. Όλα αυτά αποτελούν παράλληλα και την έμπνευση μας για την εθνική πρόοδο και την ατομική προκοπή. Οφείλουμε να συνεχίσουμε σε αυτό το δρόμο ενωμένοι. Μόνο με τον τρόπο αυτό θα πετύχουμε τους εθνικούς μας στόχους και θα έχουμε ένα λαμπρότερο μέλλον για τα παιδιά μας.

Μήνυμα Δημάρχου Αγίου Νικολάου κ. Μανώλη Μενεγάκη για την 28η Οκτωβρίου

Συγκινούμαστε και καμαρώνουμε για όσους αγωνίστηκαν. Πολλοί από αυτούς ήταν παππούδες και γιαγιάδες μας. Για εκείνους και εκείνες που πολέμησαν για την ελευθερία, για το έθνος μας.

Το 1940 η Ελλάδα και η ηγεσία της είπε «ΟΧΙ» στους Ιταλούς εισβολείς. Ήταν αναμφίβολα ομόθυμη η βούληση των Ελλήνων να αντισταθούν και να πολεμήσουν για την ελευθερία τους, την ακεραιότητα και τα ιερά της πατρίδας μας.

Σε ένα σημερινό ασταθές διεθνές περιβάλλον με «ακοές» πολέμων ευχόμαστε αυτά τα παιδιά που παρέλασαν σήμερα να μην ζήσουν ποτέ πόλεμο.

Σε κάθε περίπτωση κρατάμε την μνήμη των προτύπων της αυτοθυσίας, της αντοχής και της γενναιότητας των προγόνων μας και παίρνουμε παράδειγμα.

Οι θυσίες, η πίστη, ο ηρωισμός και η ανδρεία τους είναι η βάση των αγαθών της ειρήνης και της δημοκρατίας της πατρίδας μας.

Χρόνια πολλά σε όλους!

Facebook Comments

Από giorgos

104fm.gr