
Η υπόθεση Τέμπη, θα στοιχίσει ιδιαίτερα στην κυβέρνηση. Υπάρχει περίπτωση να πάμε σε εκλογές εξαιτίας του δυστυχήματος, πέραν του γεγονότος ότι και η νυν αλλά και προηγούμενες κυβερνήσεις δεκαετιών φταίνε για το χάλι των τρένων και πολλών άλλων.
Η στάση Ανδρουλάκη, ενάντια στη πρόταση μομφής κατά της κυβέρνησης εξηγήθηκε ποικιλοτρόπως, εκτός όμως της πλέον πονηρής εκδοχής που δεν είναι άλλη από την συγκυβέρνηση του Πα.Σο.Κ. με τη ΝΔ.
Διότι αν τελικά το έγκλημα στα Τέμπη φέρει πρόωρες εκλογές, μπορεί η ΝΔ να κερδίσει αλλά με τέτοιο ποσοστό που θα χρειάζεται συνεργασία για να σχηματίσει κυβέρνηση, οπότε…..ας μην χαλάσουμε τη σούπα……..
Facebook Comments