Ο Τ.Ο.Ε.Β. Μεραμβέλλου για αφαίρεση υδρομέτρου εντός της απαλλοτριωμένης ζώνης για του νέου Β.Ο.Α.Κ.
υδρόμετρο άρδευσης

Ο Τ.Ο.Ε.Β. ΜΕΡΑΜΒΕΛΛΟΥ ενημερώνει τους ιδιοκτήτες εκείνους των οποίων οι ιδιοκτησίες τους Βρίσκονται εντός της απαλλοτριωμένης ζώνης για την κατασκευή του νέου Β.Ο.Α.Κ..

Προκειμένου να τους αφαιρεθεί το υδρόμετρο το οποίο χρησιμοποιούντα για την άρδευση της ιδιοκτησίας τους χωρίς να καταβάλουν τη σχετική επιβάρυνση , αλλά και για τη μη χρεώνονται με το ποσό της στρεμματικής εισφοράς από τώρα και στο εξής.

Παρακαλούνται όπως μας προσκομίσουν έως 30-4-2025 σχετική βεβαίωση στην οποία να αναφέρεται ότι η ιδιοκτησία τους είτε βρίσκεται εντός της απαλλοτριωμένης ζώνης , είτε έχει απαλλοτριωθεί για την κατασκευή του ΒΟΑΚ.

Facebook Comments

Από giorgos

104fm.gr