
Η Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης Αποχέτευσης Αγίου Νικολάου, πληροφορεί ότι όλη η πόλη του Αγίου Νικολάου θα παραμείνει χωρίς νερό, έως τις 15:00 περίπου λόγω σοβαρής ζημιάς που προέκυψε στο αγωγό που τροφοδοτεί την κεντρική δεξαμενή του Άγιου Νικόλαου.
Η ευρύτερη περιοχή θα έχει χαμηλή πίεση.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.
Λυπούμαστε ειλικρινά για την ταλαιπωρία.
Facebook Comments