
Η Δημοτική Επιχείριση Ύδρευσης Αποχέτευσης Αγίου Νικολάου ανακοινώνει ότι μεγάλος μέρος της πόλης του Αγίου Νικολάου θα παραμείνει χωρίς νερό, έως τις 13:00 περίπου λόγω σοβαρής ζημιάς που προέκυψε στον κεντρικό αγωγό.
Ευχαριστεί για την κατανόηση.
Λυπάται ειλικρινά για την ταλαιπωρία.
Facebook Comments