
Μηνύματα για το νέο έτος 2026, που λάβαμε…..
Πρωτοχρονιάτικο μήνυμα του Περιφερειάρχη Κρήτης Σταύρου Αρναουτάκη για το 2026
«Υποδεχόμαστε το 2026, με τις προσδοκίες που σηματοδοτεί κάθε νέα αρχή, αλλά και με την πίστη ότι θα ανοίξουμε έναν νέο κύκλο δημιουργίας και ανάπτυξης για την Κρήτη, στηριζόμενοι στις ισχυρές βάσεις που έχουν τεθεί μέχρι σήμερα.
Παραμένοντας ενωμένοι, υπηρετώντας την αρχή της αλληλεγγύης θα ανταποκριθούμε σε νέες προκλήσεις. Ισχυρό μας εφόδιο η αταλάντευτη θέληση για συνεργασία.
Είμαστε αισιόδοξοι ότι η νέα χρονιά θα είναι καλύτερη για την Κρήτη και ολόκληρη τη χώρα.
Από καρδιάς εύχομαι σε όλες και όλους τους Κρητικούς υγεία, χαρά, προσωπική και οικογενειακή ευτυχία.
Χρόνια Πολλά.
Καλή Χρονιά».
Πρωτοχρονιάτικο Μήνυμα Δημάρχου Αγίου Νικολάου Μανώλη Μενεγάκη
Αγαπητοί συμπολίτες,
Η διαδοχή του παλιού από το καινούργιο εμπεριέχει την προσδοκία, την αισιοδοξία και την ελπίδα για το μέλλον.
Η αλλαγή του χρόνου είναι η στιγμή να αναλογιστούμε όσα καταφέραμε αλλά και να κοιτάξουμε μπροστά έτοιμοι να αντιμετωπίσουμε τις προκλήσεις που ακολουθούν.
Κρατώντας ως εφόδια τις γνώσεις, τις εμπειρίες και τα πολύτιμα διδάγματα του 2025 – που σε λίγο αποχαιρετάμε – είναι η στιγμή να θέσουμε ακόμα πιο υψηλούς στόχους για την ανάπτυξη του τόπου μας και την ευημερία των συμπολιτών μας.
Η επίτευξή τους, δεν θα είναι ανέφικτη αν συνεχίσουμε να εργαζόμαστε – προσωπικά και συλλογικά – με πίστη, πείσμα και όραμα.
Ως Δημοτική Αρχή καταβάλλουμε καθημερινά κάθε δυνατή προσπάθεια, ώστε με ευθύνη, εργατικότητα, και ευαισθησία να διεκδικήσουμε και να επιτύχουμε το καλύτερο δυνατόν για τους δημότες και τους επισκέπτες του Αγίου Νικολάου.
Με όραμα, στόχο, αυτοπεποίθηση και δουλειά καλούμαστε να δώσουμε ακόμη μεγαλύτερη έμφαση στην ποιοτική αναβάθμιση της ζωής μας αλλά και να βρούμε λύσεις στα ζητήματα που μας απασχολούν συλλογικά διασφαλίζοντας μια καλύτερη προοπτική για τις επόμενες γενιές.
Εύχομαι το 2026 να φέρει υγεία, αγάπη, δύναμη και προκοπή σε όλους.
Καλή Χρονιά !
Μανώλης Μενεγάκης
Δήμαρχος Αγίου Νικολάου
Μήνυμα δημάρχου Ιεράπετρας Εμμανουήλ Φραγκούλη για το νέο έτος 2026
Κάθε αφετηρία, όπως είναι η αρχή ενός καινούριου χρόνου, γεννάει πάντα την προσδοκία, αφού αφήσουμε πίσω μας ό,τι μας έφθειρε ή ό,τι δεν καταφέραμε να πραγματοποιήσουμε, για ένα νέο, ατομικό ή συλλογικό, ξεκίνημα με αποφασιστικότητα και πίστη, με αναπτερωμένες τις ελπίδες και αναγεννημένες τις δυνάμεις μας. Έτσι μπορούμε να διανοίξουμε προοπτικές για κάτι καλύτερο ξεπερνώντας αδιέξοδα, προβλήματα και αντιστάσεις.
Άλλωστε, από τις δικές μας επιλογές συχνά κρίνονται και εξαρτώνται πολλά, ιδίως όταν ενεργούμε με μέθοδο και συνείδηση στην πραγμάτωση των στόχων μας.
Εύχομαι ολόψυχα, με την ψυχολογική και συμβολική δύναμη που αντλούμε από την απαρχή του νέου έτους, να έχουμε μια πιο δημιουργική και ειρηνική χρονιά για την πατρίδα μας, πιο αισιόδοξη προοπτική για τη νεολαία μας, υγεία, προσωπική και οικογενειακή ευτυχία για τον καθένα σας ξεχωριστά.
Τέλος θα ήθελα, ως Δήμαρχος Ιεράπετρας, να διαβεβαιώσω τους συμπολίτες μας ότι ο Δήμος θα συνεχίσει συλλογικά, όπως μέχρι σήμερα, να καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια και να λειτουργεί με αποφασιστικότητα και υπέρμετρο ζήλο, ώστε να διατηρηθεί η κοινωνική συνοχή και να δοθούν λύσεις στα καθημερινά προβλήματα του τόπου μας. Χαρούμενο και ευτυχισμένο το νέο έτος 2026!.