Ευχαριστήριο για την Αποκριάτικη γιορτή του 1ου ΕΠΑΛ Αγ. Νικολάου
γλέντι, χορός…

Την Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου 2026 ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου ΕΠΑΛ Αγ. Νικολάου, πραγματοποίησε Αποκριάτικη γιορτή για τους μαθητές και τις μαθήτριες στον προαύλιο χώρο του σχολείου.

Οφείλουμε να ευχαριστήσουμε θερμά και δημοσίως καταστήματα της πόλης μας που με μεγάλη προθυμία μας στήριξαν με τις χορηγίες τους. Το Ζαχαροπλαστείο Αστέρια, το Κρεοπωλείο Δερμιτζάκης, Κρεοπωλείο Μπετείνης, Κρεοπωλείο Ξένος, Κρεοπωλείο Νερατζούλης, Κρεοπωλείο Φαϊτάκης, Κρεοπωλείο Ζαχαριάς, Λασιθιώτικος Φούρνος και το Σούπερμαρκετ Χαλκιαδάκης.

Το 15μελές του σχολείου για τη συνεργασία, τους γονείς των μαθητών και μαθητριών που πρόσφεραν εδέσματα και αναψυκτικά ενισχύοντας τον μπουφέ.

Τον Διευθυντή του σχολείου κ. Νεκτάριο Παπαδακάκη, το εκπαιδευτικό προσωπικό και την καθαρίστρια του σχολείου Σοφία Κουτουλάκη για την άψογη συνεργασία ώστε η εκδήλωση μας να έχει επιτυχία.

Εκ του Δ.Σ.

Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων

Facebook Comments

Από giorgos

104fm.gr