Μεγάλη Δωρεά απο Επισκέπτη της περιοχής μας.
Μεγάλη Δωρεά απο Επισκέπτη της περιοχής μας.

Δωρεά 10000 ευρώ απο τον Βέλγο Gioris Peter Maria στην Ορθοπεδική Κλινική και στο ΤΕΠ του Νοσοκομείου Αγίου Νικολάου, ο οποίος δέχθηκε θεραπέια για ατύχημα που υπέστη κατά την διάρκεια των διακοπών του στο Αγιο Νικόλαο.

Με την επιστροφή του στο Βέλγιο δήλωσε την επιθυμία του και προφανώς ικανοποιημένος απο τις υπηρεσίες που δέχθηκε, να χορηγήσει 10000 ευρώ για τις ανάγκες των μονάδων που τον φρόντισαν.

Είναι πολύ σημαντικό να τονίσουμε τη σημασία της επάρκειας του Νοσοκομέιου και για τον τουρισμό.

Ήδη οι ιατροί έχουν καταρτίσει κατάλογο για τις προμήθειες που επιθυμούν και εμεις (Φίλοι Νοσοκομέιου) προχωρούμε στην αγορά τους. Ευχαριστούμε πολυ τον Βέλγο φίλο μας καθώς και το προσωπικο των υπηρεσίων του Νοσοκομέιου μας.

Facebook Comments

Από giorgos

104fm.gr