
Ο πρόεδρος των Δημοκρατών Προοδευτικό Κέντρο, Στέφανος Κασσελάκης στα πλαίσια της περιοδείας του στην Κρήτη πέρασε για λίγη ώρα το απόγευμα της Πέμπτης (21/05) και από το γενικό νοσοκομείο Αγίου Νικολάου.
Ο πρόεδρος του κόμματος και το επιτελείο του επισκέφτηκαν αρκετά σημεία του κτιρίου, κλινικές, σημεία υπό κατασκευή, μίλησαν με ασθενείς, ανθρώπους που βρέθηκαν εκείνη την ώρα στο νοσοκομείο,

Στη συνέχεια συναντήθηκαν για τους γιατρούς και το νοσηλευτικό προσωπικό στο χώρο της αίθουσας εκδηλώσεων του νοσοκομείου όπου ο Στέφανος Κασσελάκης συζήτησε και μοιράστηκε το όραμά του για την υγεία στη χώρα αλλά κυρίως στο πώς θα μπορούσε να λειτουργήσει η υγεία στο Λασίθι.
Facebook Comments