
Η τρέχουσα θητεία της δημοτικής αρχής Αγίου Νικολάου έχει αναδείξει ένα καινούργιο χούι, την ανταλλαγή μηνυμάτων με ρυθμό πολυβόλου.
Ίσαμε να βγει η πρώτη ανακοίνωση κατηγορίας, ουσιαστικά κατά της δημοτικής αρχής, εκδίδεται η απάντηση, είτε στα μέσα ενημέρωσης, είτε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Αν η αγωνία ανταπάντησης μετουσιωνόταν σε αποφάσεις, τα πράγματα θα ήταν πολύ καλύτερα.
Τουρισμός στον αυτόματο πιλότο, παραλιακός, σχέδια πόλης, Βραχάσι – Σίσι, πεζοδρόμια, φιλαρμονική, βιβλιοθήκη, και άλλα πολλά προβλήματα που αντί να σκύψουμε να αποφασίσουμε να τα λύσουμε εδώ και χρόνια, αναλωνόμαστε σε κοκορομαχίες.
Άξιος ο μισθός σας κύριοι, αιρετοί και υπάλληλοι!!!! Γι’ αυτό η νεολαία του τόπου φεύγει.
Facebook Comments