ΕΛ.Α.Σ.: τι θα γίνει φίλε μου με μας;;;;;

Με την αποκάλυψη του ονόματος του νέου κόμματος, ΕΛ.Α.Σ. ήρθε στο νου αυτός ο στίχος του Σταμάτη Μεσημέρη, με πολλαπλάσια ερωτηματικά:

  • Ποιος πληρώνει την αγιοποίηση Τσίπρα και το νέο του κόμμα;
  • Ποιος πληρώνει τις αγιοποιήσεις Σαμαρά, Καραμανλή, Βενιζέλου και άλλων “επιτυχημένων” του παρελθόντος μας;

Προφανώς όλο τούτο το πανηγύρι βολεύει τη κυβέρνηση ΝΔ – ΠΑΣΟΚ, υπό τον Μητσοτάκη και τη μακροημέρευση όλου του πολιτικού συστήματος από το ΚΚΕ ως τον Βελόπουλο, με θύμα, και πάλι, τον Έλληνα ο οποίος νομίζει ότι δια της αποχής….διαμαρτύρεται!!!!!!!

Μπόρα είπες θα περάσει μα ο κόσμος τα `χει χάσει,
τα σκουπίδια δίνουν πάρτι στα στενά
Τα FM και τα κανάλια έχουν σφίξει σαν τανάλια
κι οι αφίσες φτύνουν μέλι με καρφιά

ΕΛ.Α.Σ..τι θα γίνει φίλε μου με μας;;;;;

Facebook Comments

Από giorgos

104fm.gr