Νομίζω ότι όλοι πλέον αντιλαμβανόμαστε ότι η δημοκρατία δυτικού τύπου (κοινοβουλευτισμός, δικαιώματα ανθρώπων, ισότητα, κλπ) βρίσκεται σε αποδρομή. Το παγκόσμιο σύστημα αμφισβητεί πλέον με κάθε τρόπο τις δημοκρατικές αρχές που οδήγησαν τον κόσμο, μετά τον Β’ Παγκόσμιο πόλεμο, μέχρι σήμερα. Η σκληρή καθημερινότητα παγκοσμίως και η ελαστική εφαρμογή των δημοκρατικών κανόνων οδηγεί σήμερα όλο τον … Συνεχίστε να διαβάζετε το Η Δημοκρατία σε αποδρομή.
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί