Ο φαφούτης Ευρωπαίος δράκος τσαμπουκαλεύεται τη Ρώσικη αρκούδα και θα τη πληρώσουμε όλοι
ο Ευρωπαίος δράκος νομίζει ότι τον φοβούνται…..

Δεν θυμόμαστε ποτέ τέτοια κατάπτωση, βλακεία και αντίστοιχα παιγνίδια με τη φωτιά στα οποία επιδίδονται τον τελευταίο καιρό οι κυβερνώντες την Ευρωπαϊκή Ένωση, αλλά και τη Γερμανία, τη Γαλλία….

Ενώ Αμερική και Ρωσία επιθυμούν το τέλος του πολέμου στην Ουκρανία, έστω και με αυτόν τον αλλοπρόσαλλο όσο και παρανοϊκό τρόπο, οι ηγέτες της Ε.Ε. το ΄χουν ρίξει στις επικίνδυνες τρελίτσες, κύριος οίδε πόθεν ορμώμενοι, σέρνοντας τη ζώνη τους για πόλεμο με τη Ρωσία, όταν ο Πούτιν δηλώνει έτοιμος να πολεμήσει και όντως είναι.

Οι εταίροι μας νομίζουν ότι θα βρουν πρόθυμα πρόβατα επί σφαγή μιας και οι περισσότεροι στρατοί των χωρών μελών της Ε.Ε. δεν γνωρίζουν τι σημαίνει μάχη. Ή ελπίζουν ότι το NATO θα εμπλακεί ενώ ο Ντόναλντ Τραμπ έχει διαφορετική οπτική;

Η αυτοκτονική εμμονή στη στήριξη ενός ναζιστικού καθεστώτος του οποίου τα μέλη πλούτισαν εις βάρος της ζωής χιλιάδων Ουκρανών, δείχνει ότι το κυριότερο διακύβευμα, όραμα των ιδρυτών της Ε.Ε. όχι πόλεμος στην Ευρώπη, έχει διαγραφεί. Άλλωστε έχουμε ζήσει και τη διάλυση της Γιουγκοσλαβίας.

Ο Ευρωπαίος δράκος νομίζει ότι τον φοβούνται, μόνο που δεν τον παίρνει κανείς στα σοβαρά. Και αν ορμήσει, στη πρώτη δαγκωνιά της Ρώσικης αρκούδας θα τα κάνει πάνω του……

…..μόνο που θα τη πληρώσουμε όλοι εμείς……

Facebook Comments

Από giorgos

104fm.gr