
Η εικόνα αυτή δείχνει ένα σημείο της πόλης του Αγίου Νικολάου, το πρωί της Παρασκευής (6/6). Πρόκειται για σκουπίδια 24 ωρών μιας και τη προηγούμενη το πρωί, το ελάχιστο πλέον, προσωπικό καθαριότητας του δήμου Αγίου Νικολάου, είχε μαζέψει το αντίστοιχο χάλι.
Τα ερωτήματα προς τους αρμοδίους:
- έχει επιβληθεί, βεβαιωθεί και πληρωθεί κάποιο πρόστιμο;
- Υπάρχει, εφαρμόζεται κανονισμός καθαριότητας;
- ή μήπως κάνουμε δημόσιες σχέσεις αντί διοίκηση;
Γιατί μόνο η ράβδος συνετίζει…..αρκεί να πίπτει…………..
Facebook Comments