
Αυτοψία πραγματοποιήθηκε στον δρόμο της Ελούντας, στο πλαίσιο της εξέτασης παρεμβάσεων για τη βελτίωση της κυκλοφοριακής διασύνδεσης και της οδικής ασφάλειας της περιοχής.
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης εξετάστηκαν τα κυκλοφοριακά δεδομένα και οι τεχνικές δυνατότητες παρέμβασης, με στόχο την αναβάθμιση της οδικής ασφάλειας και τη βελτίωση της εξυπηρέτησης κατοίκων και επισκεπτών της ευρύτερης περιοχής.
Ο Αντιπεριφερειάρχης Λασιθίου, δήλωσε ότι η ενίσχυση της οδικής ασφάλειας και η βελτίωση της καθημερινής μετακίνησης αποτελούν βασική προτεραιότητα για την Περιφερειακή Ενότητα, με στόχο τις ασφαλέστερες και λειτουργικότερες υποδομές.
Facebook Comments