Δήλωση Δημάρχου Ιεράπετρας για τη παραίτηση Ντουσάκη
Έντονη ανησυχία έχει προκαλέσει η αιφνίδια παραίτηση του Αναπληρωτή Διοικητή του Γενικού Νοσοκομείου – Κέντρου Υγείας Ιεράπετρας, κ. Λευτέρη Ντουσάκη. Ο κ. Ντουσάκης, ο οποίος ανέλαβε καθήκοντα τον Μάρτιο του 2025, έχει επιδείξει αξιοσημείωτη αφοσίωση και αποτελεσματικότητα στην προσπάθεια αναβάθμισης και βελτίωσης των παρεχόμενων υπηρεσιών του Νοσοκομείου. Με πολυετή εμπειρία στο Νοσοκομείο Χανίων, γνωρίζει σε … Συνεχίστε να διαβάζετε το Δήλωση Δημάρχου Ιεράπετρας για τη παραίτηση Ντουσάκη.
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί