Ενημέρωση για την υπολειτουργία του Νοσοκομείου Ιεράπετρας
νοσοκομείο Ιεράπετρας

Για το Φεβρουάριο στο νοσοκομείο Ιεράπετρας δε θα εφημερεύει:

  • Αναισθησιολόγος 20 μέρες το μήνα
  • Ακτινολόγος 21 μέρες το μήνα
  • Παθολόγος 21 μέρες το μήνα       
  • Πνευμονολόγος 21 μέρες το μήνα
  • Παιδίατρος 13 μέρες το μήνα
  • Καρδιολόγος 12 μέρες το μήνα
  • Χειρουργός 6 μέρες το μήνα
  • Γυναικολόγος 16 μέρες το μήνα
  • Ορθοπεδικός 13 μέρες το μήνα
  • Οφθαλμίατρος 13 μέρες το μήνα
  • Ω.Ρ.Λ. 20 μέρες το μήνα
  • Οδοντίατρος 20 μέρες το μήνα
  • Ουρολόγος 13 μέρες το μήνα

Να θυμίσουμε πως στο Νοσοκομείο μας υπάρχουν 37 θέσεις Ιατρών, εκ των οποίων Υπηρετούν 21, ενώ υπολείπονται 16. Δηλαδή μιλάμε για 56.7% πληρότητα … ενώ υπολείπεται το 43,3%!

Τεράστιες ελλείψεις και στη Νοσηλευτική, Διοικητική και Τεχνική υπηρεσία, όπως και σε παραϊατρικό και προσωπικό καθαριότητας.

Όλες αυτές οι ελλείψεις καθώς και η περίοδος του covid έχουν οδηγήσει στο να μην μπορούν να δοθούν οι νόμιμες άδειες στο προσωπικό με αποτέλεσμα την συσσώρευση τους , ενώ  πολλοί συνάδελφοι έχουν οφειλόμενες άδειες από το 2019!!

Ως εργαζόμενοι συνεχίζουμε να διεκδικούμε: Αύξηση του προϋπολογισμού του Νοσοκομείου μας.

  • Τροποποίηση του Οργανισμού με αναδιάρθρωση και αύξηση κλινών
  • Αυτοδιοίκητο
  • Πλήρη στελέχωση με μόνιμο προσωπικό στα Δημόσια Νοσοκομεία
  • Όχι στα μπαλώματα με μετακινήσεις (μεταξύ τμημάτων και μονάδων υγείας), και με προσλήψεις συμβασιούχων, ιδιωτών γιατρών με μπλοκάκι κοκ.
  • Βελτίωση των μισθολογικών και εργασιακών συνθηκών των εργαζομένων στο ΕΣΥ, αυξήσεις και επαναφορά της αυτοτελούς φορολόγησης εφημεριών και πρόσθετων αμοιβών, επαναφορά 13 ου και 14ου μισθού.
  • Μονιμοποίηση όλων των εργαζόμενων. Καμιά απόλυση συμβασιούχων στην υγεία.

Δικαιούμαστε Δημόσια Δωρεάν Υγεία για εμάς και τα παιδιά μας.

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ

Facebook Comments

Από giorgos

104fm.gr