γιορτή λήξης - αποφοίτησης 2024-25 γυμνασίου Κριτσάς

Η Διευθύντρια, ο Σύλλογος Καθηγητών και Γονέων, οι μαθητές-τριες του Γυμνασίου Κριτσάς σας προσκαλούν στη γιορτή λήξης – αποφοίτησης 2024-25 που θα γίνει την Πέμπτη 19 Ιουνίου στις 8μμ στον αύλειο χώρο του σχολείου.

Περιεχόμενο εκδήλωσης:  Δράσεις 2024-25-Βραβεύσεις μαθητών-τριών-Αποφοίτηση Γ΄ Γυμνασίου- Μουσική από το Νίκο Γρηγοράκη, τους συνεργάτες του και ντόπιους καλλιτέχνες.

Με εκτίμηση,

Η Διευθύντρια – Άννα Μάμου

Facebook Comments

Από giorgos

104fm.gr