
Η Διευθύντρια, ο Σύλλογος Καθηγητών και Γονέων, οι μαθητές-τριες του Γυμνασίου Κριτσάς σας προσκαλούν στη γιορτή λήξης – αποφοίτησης 2024-25 που θα γίνει την Πέμπτη 19 Ιουνίου στις 8μμ στον αύλειο χώρο του σχολείου.
Περιεχόμενο εκδήλωσης: Δράσεις 2024-25-Βραβεύσεις μαθητών-τριών-Αποφοίτηση Γ΄ Γυμνασίου- Μουσική από το Νίκο Γρηγοράκη, τους συνεργάτες του και ντόπιους καλλιτέχνες.
Με εκτίμηση,
Η Διευθύντρια – Άννα Μάμου
Facebook Comments