
Λόγω σοβαρή ζημιάς στη μονάδα διυλιστηρίου του φράγματος Αποσελέμη, αναμένεται να υπάρξει πρόβλημα στην υδροδότηση της Νεάπολης.
Για τις επόμενες ημέρες, παρακαλούνται οι καταναλωτές για τη μέγιστη δυνατή εξοικονόμηση στην χρήση του νερού, μέχρι την οριστική αποκατάσταση του προβλήματος.
Λυπούμαστε για την ταλαιπωρία και παρακαλούμε για την δική σας συνδρομή ώστε να περιοριστεί το εύρος του προβλήματος.
Facebook Comments