Ιεράπετρα, πρώτη ημερίδα Κλειστού στίβου για το 2025

Την Κυριακή 26 Ιανουαρίου 2025 στο Κλειστό (Παραλιακό) Γυμναστήριο της Ιεράπετρας  έγινε με διοργανωτή της ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ Κρήτης η πρώτη ημερίδα Κλειστού στίβου για το 2025 με συμμετοχές από τα περισσότερα σωματεία της Κρήτης

Στην ημερίδα παραβρέθηκαν ο Δήμαρχος Ιεράπετρας Μανώλης Φραγκούλης και η Αντιδήμαρχος αθλητισμού Μαρίνα Αχλάτη, ο πρόεδρος της ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ Κρήτης Παναγιώτης Αντωνακάκης, το μέλος του ΔΣ Μιχάλης Φιλανδαράκης, ο Πρόεδρος του ΣΚΚΑ Ηρακλείου και μέλος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Γιώργος Μυρωνάκης και πολλοί φίλαθλοι.

Ιεράπετρα, πρώτη ημερίδα Κλειστού στίβου για το 2025

Καλύτερες επιδόσεις στα 60μ από τον Μάριο Σγουρό – Στέφα με του ΑΓΙΟΣ Νικόλαος ΓΣ με 7.11 στα 60μ και τον Εμμανουήλ-Αριστοτέλη Σαρρή της ΑΑ Ηρακλείου με 7.12 στο ίδιο αγώνισμα, την Μαρία Κωνσταντάκη του Πήγασου μερ 8.16 στα 60μ, τον Σαράντη Σαραντινό του ΟΦΗ στα 60μ εμπόδια Ανδρών με 8.94, την Αθηνά Μαρκάκη (ΟΦΗ) στο ύψος με 1.53, την Ελευθερία Λαμπράκη (ΟΦΗ) με 5.18 στο μήκος και 10.80 στο τριπλούν και τον Αθαν. Σαμοθράκη (ΟΦΗ) με 6.67 στο μήκος

Ημερίδα Κλειστού στίβου θα διεξαχθεί και στο Ηράκλειο στις 8 Φεβρουαρίου στο Παγκρήτιο Στάδιο.

Αποτελέσματα

Facebook Comments

Από giorgos

104fm.gr