Μαθητές και καθηγητές του 2ου ΓΕΛ Αγ. Νικολάου στα Τέμπη

Φόρο τιμής μια μέρα πριν από τη συμπλήρωση ενός έτους από το τραγικό δυστύχημα των Τεμπών, απότισαν στα 57 θύματα, μαθητές και καθηγητές του 2ου ΓΕΛ, καθώς πέρασαν από το χώρο, λόγω εκδρομής στη Θεσσαλονίκη.

Ποτέ δεν θα ξεχάσουμε!

Facebook Comments

Από giorgos

104fm.gr