Στηρίζουμε την Δημοτική Φιλαρμονική που προάγει τη μουσική παιδεία στον τόπο μας
Το θέμα της μόνιμης στέγασης της δημοτικής Φιλαρμονικής Αγίου Νικολάου στον ισόγειο χώρο του πρώην Ειρηνοδικείου το οποίο έχει παραχωρηθεί στον Δήμο Αγίου Νικολάου από το Δημόσιο (Υπουργείο Δικαιοσύνης) βρέθηκε στο επίκεντρο της συνάντησης που πραγματοποιήθηκε (11/3) μετά από πρωτοβουλία του Δημάρχου Αγίου Νικολάου με τον Σύλλογο Φίλων Φιλαρμονικής, τον Πρόεδρο του Δ.Σ Σταύρο Καναβάκη, … Συνεχίστε να διαβάζετε το Στηρίζουμε την Δημοτική Φιλαρμονική που προάγει τη μουσική παιδεία στον τόπο μας.
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί