Συνάντηση με μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου εργαζομένων στις Δημόσιες Οικονομικές Υπηρεσίες (Δ.Ο.Υ.) Ανατολικής Κρήτης είχαν ο Δήμαρχος Ιεράπετρας κ. Εμμανουήλ Φραγκούλης, ο Δήμαρχος Σητείας κ. Γεώργιος Ζερβάκης και ο Δήμαρχος Οροπεδίου Λασιθίου κ. Γεώργιος Αθανασάκης. Κατά τη συνάντηση, ο Σύλλογος ενημέρωσε τους παρισταμένους σχετικά με τις αλλαγές που προωθούν η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων … Συνεχίστε να διαβάζετε το Συνάντηση με τον Σύλλογο εργαζομένων στη ΔΟΥ, είχαν οι δήμαρχοι Ιεράπετρας, Σητείας, οροπεδίου Λασιθίου.
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί