Συνάντηση στον Δήμο Αγίου Νικολάου για την νέα τουριστική περίοδο
Το μήνυμα ότι ο Δήμος Αγίου Νικολάου και η Δημοτική Αρχή συντάσσονται με τις προσπάθειες για την αναβάθμιση του Τουρισμού σε όλο το Δήμο και θα είναι αρωγός σε ότι χρειαστεί προς αυτή την κατεύθυνση αλλά και στην ενίσχυση της κρουαζιέρας, έστειλε ο Δήμαρχος Μανώλης Μενεγάκης κατά τη διάρκεια ευρείας σύσκεψης, που είχε σήμερα Τρίτη … Συνεχίστε να διαβάζετε το Συνάντηση στον Δήμο Αγίου Νικολάου για την νέα τουριστική περίοδο.
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί