Οι μάσκες έπεσαν. Όσοι είχαν την ψευδαίσθηση ότι η νέα δημοτική αρχή θα έφερνε «φρέσκο αέρα», σήμερα συνειδητοποιούν πως ο αέρας αυτός μυρίζει αυταρχισμό, εκφοβισμό και ανικανότητα. Σήμερα, λάβαμε επιστολή από τον Σύλλογο Εργαζομένων του Δήμου Αγίου Νικολάου, η οποία αποκαλύπτει ευθέως τακτικές εκφοβισμού απέναντι σε υπαλλήλους από μέλη της διοίκησης του Δήμου. Και αυτό, … Συνεχίστε να διαβάζετε το Ξέρεις ποια είμαι εγώ.
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί