
Η σύμβαση για την κατασκευή του έργου υπεγράφη μεταξύ του εκπροσώπου της αναδόχου εταιίας Δομική Κρήτης κ Γ. Συνατσάκη και του κ. Θεόδωρου Κατσούλη προϊσταμένου της Δ.Ε.Κ.Ε. εκ μέρους του Ελληνικού Δημοσίου.
Όπως δήλωσε μετά την υπογραφή ο Γ.Γ κ. Τσόκας «Έχουμε δεσμευτεί, μέχρι και το Νοέμβριο να έχουμε δώσει σε πλήρη κυκλοφορία και το κομμάτι από Ηράκλειο έως Αρκαλοχώρι. Πιστεύουμε ότι συντομεύουμε πάρα πολύ τη διαδρομή από Ηράκλειο προς Βιάννο στα 35 με 40 λεπτά».
Παράλληλα ο Γ.Γ ανακοίνωσε ότι η Περιφέρεια Κρήτης μέσω της υπηρεσίας Δ.Ε.Σ.Ε. προχωρά στην βελτίωση του Παλαιού Εθνικού Δικτύου στο Νομό Ρεθύμνης στα πλασια εργολαβίας για την συντήρηση του Εθνικού Οδικού Δικτύου Κρήτης εντός του Νομού Ρεθύμνης που έχει χρηματοδότηση 500 χιλ. ευρώ.
Ο κ. Τσόκας αναφερόμενος στο παραπάνω έργο επεσήμανε ότι «Είναι ένα έργο που προέρχεται από το ταμείο Εθνικής Οδοποιίας και αποφασίσαμε να ασχοληθούμε με την Παλαιά Εθνική Οδό διότι είναι ένας δρόμος που για δεκαετίες δεν έχει γίνει κάτι. Ξεκινάμε τις βελτιώσεις στο κομμάτι του Ρεθύμνου και αμέσως μετά θα φροντίσουμε και η παλαιά Εθνική Οδό να αξιοποιηθεί όπως γίνεται σε όλα τα μέρη του κόσμου όχι μόνο να αποτελεί εναλλακτικό τρόπο επικοινωνίας αλλά, να αποτελέσει και ένα παράγοντα που θα αυξήσει το τουριστικό ενδιαφέρον των Νομών».
Όπως δήλωσε μετά την υπογραφή ο Γ.Γ κ. Τσόκας «Έχουμε δεσμευτεί, μέχρι και το Νοέμβριο να έχουμε δώσει σε πλήρη κυκλοφορία και το κομμάτι από Ηράκλειο έως Αρκαλοχώρι. Πιστεύουμε ότι συντομεύουμε πάρα πολύ τη διαδρομή από Ηράκλειο προς Βιάννο στα 35 με 40 λεπτά».
Παράλληλα ο Γ.Γ ανακοίνωσε ότι η Περιφέρεια Κρήτης μέσω της υπηρεσίας Δ.Ε.Σ.Ε. προχωρά στην βελτίωση του Παλαιού Εθνικού Δικτύου στο Νομό Ρεθύμνης στα πλασια εργολαβίας για την συντήρηση του Εθνικού Οδικού Δικτύου Κρήτης εντός του Νομού Ρεθύμνης που έχει χρηματοδότηση 500 χιλ. ευρώ.
Ο κ. Τσόκας αναφερόμενος στο παραπάνω έργο επεσήμανε ότι «Είναι ένα έργο που προέρχεται από το ταμείο Εθνικής Οδοποιίας και αποφασίσαμε να ασχοληθούμε με την Παλαιά Εθνική Οδό διότι είναι ένας δρόμος που για δεκαετίες δεν έχει γίνει κάτι. Ξεκινάμε τις βελτιώσεις στο κομμάτι του Ρεθύμνου και αμέσως μετά θα φροντίσουμε και η παλαιά Εθνική Οδό να αξιοποιηθεί όπως γίνεται σε όλα τα μέρη του κόσμου όχι μόνο να αποτελεί εναλλακτικό τρόπο επικοινωνίας αλλά, να αποτελέσει και ένα παράγοντα που θα αυξήσει το τουριστικό ενδιαφέρον των Νομών».