Χάθηκε κινητό τηλέφωνο
φωτό pxfuel

Κινητό τηλέφωνο έπεσε από το καπό αυτοκινήτου του που το ξέχασε ο ιδιοκτήτες του, από το πάρκινγκ Αλέξη στη λίμνη του Αγίου Νικολάου, μέχρι μάλλον είτε το πάρκινγκ του νοσοκομείου, είτε την οδό Κωνσταντίνου Παλαιολόγου, προς το μουσείο.

Ο ιδιοκτήτης του τηλεφώνου είναι πρόθυμός να ανταμείψει όποιον το έχει βρει. Όποιος το έχει βρει ας έλθει σε επαφή μαζί μας είτε μέσω Facebook, είτε 2841025525.

Facebook Comments

Από giorgos

104fm.gr