
Το διοικητικό συμβούλιο του Συλλόγου Γονέων και κηδεμόνων του 3ου Γυμνασίου καλεί τα μέλη του σε γενική συνέλευση που θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 24/09/2021 και ώρα 18:00 στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων, με μοναδικό θέμα την έλλειψη αιθουσών.
Facebook Comments