Τουριστική διαφήμιση, είναι συνήθως, «μια ωραίαααα παραλία, με τιιιι ωραίαααα θέα και με μια ωραίαααα πεταλούδα», στο τέλος πάμε όλοι για ύπνο ευχαριστημένοι, αλλά ο τουρίστας δεν πιάνεται πλέον στον ύπνο. Διότι το να θεωρούμε ακόμα και σήμερα Κουτόφραγκους τους ξένους μας….

Όταν μάλιστα όλη αυτή η καμπάνια στοιχίζει, τότε…….

Μια πρωτοβουλία όμως, τόσο του δορυφορικού καναλιού Holidays in Greece , όσο και του Satleo, είχε μέσα σε τρεις ώρες, πολύ περισσότερο, αντίκτυπο, από τα πολύ επιστημονικά διαφημιστικά του Υπουργείου Τουρισμού.

Η ζωντανή εκπομπή του Τάκη Φωτίου, η τηλεφωνική παρέμβαση για το Λασίθι του Satleo, την Τρίτη (11/1) είχε σαν αποτέλεσμα να σπάσει το τηλεφωνικό κέντρο του καναλιού, από θεατές, από όλη την Ευρωπαϊκή Ήπειρο.

Για να παραφράσουμε λοιπόν το γνωστό slogan, κύριοι της Νομαρχιακής Επιτροπής Τουριστικής Προβολής, δεν θέλει κόπο, θέλει …..τρόπο.

www.satleo.gr

www.holidaysingreece.tv

Print Friendly, PDF & Email

Από manos