επετειακή επανασύνδεση αποφοίτων
επετειακή επανασύνδεση αποφοίτων

20 χρόνια μετά την ίδρυση και λειτουργία της Α.Σ.Τ.Ε.Α.Ν., τότε, σήμερα, Α.Σ.Τ.Ε.Κ., μετά από πρωτοβουλία της 1ης, 2ης και 3ης σειράς φοιτητών, θα γίνει επετειακή επανασύνδεση αποφοίτων το Σάββατο 21 Νοεμβρίου 2015, στο κινηματοθέατρο REX στον Άγιο Νικόλαος, ώρα 18:00.

Facebook Comments

Από giorgos

104fm.gr