…η παιδιατρική του Γενικού Νοσοκομείου Αγίου Νικολάου, δεν “εορτάζει” 24, 25 και 26 Δεκεμβρίου ….
…. αντί ευχετήριας κάρτας για τις εορτές, ο σύλλογος εργαζομένων του νοσοκομείου Αγίου Νικολάου, έστειλε το σημείωμα ότι η παιδιατρική δεν λειτουργεί 24, 25 και 26 Δεκεμβρίου…..