
Εκδήλωση «Κοπή Βασιλόπιτας» 19 Φεβρουαρίου 2016 του Τοπικού Τμήματος Αγίου Νικολάου του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού Συντονιστής εκδήλωσης Μαρνέλου Αγγέλα.
| 20:00 – 20:05 | Καλωσόρισμα από τον Πρόεδρο του Τμήματος |
| 20:05 – 20:15 | Ευλογία και κοπή Βασιλόπιτας |
| 20:15 – 20:25 | Χαιρετισμοί από επισήμους |
| 20:25 – 20:40 | Βραβεύσεις παλαιών μελών από τον ΕΕΣ |
| 20:40 – 21:00 | Ομιλία από τον Αρχηγό του Τμήματος Σαμαρειτών Αγ. Νικολάου |
| Ομιλία εκπροσώπου από το Τμήμα Πρόνοιας Αγ. Νικολάου | |
| Ομιλία Συντονιστή του υπό σύσταση Τμήματος Νεότητας Αγ. Νικολάου | |
|
21:00 – 21:30 |
Ομιλία ή εξομολόγηση; Από τους Σαμαρείτες μας που βρέθηκαν στο μαρτυρικό τόπο της Μυτιλήνης |
| 21:30 – 21:40 | Βραβεύσεις Σαμαρειτών από το Δήμο Αγίου Νικολάου |
| 21:40 – 21:45 | Λήξη |
Facebook Comments