ΜπαντίναΧαρά και πολύ κέφι στους περαστικούς σκόρπισε στο διάβα της η παιδική μπάντα  του δήμου Αγίου Νικολάου, που βγήκε το πρωί του Σαββάτου (24/12) και τραγούδησε με ξεχωριστό ρόπο τα κάλαντα, προσφέροντας όμορφες στιγμές.
Facebook Comments

Από manos

104fm.gr