Συνεδριάζει το Νομαρχιακό Συμβούλιο στην πόλη του Αγίου Νικολάου την Παρασκευή 10 Μαρτίου, στις 11 το πρώί, με κυριότερα θέματα τον προγραμματισμό προσλήψεων τακτικού προσωπικού για το τρέχον έτος αλλά και τη γνωμοδότηση Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του έργου «Αιολικό Πάρκο ισχύος 4,62 MW»
Facebook Comments