5o Νηπιαγωγείο Αγίου Νικολάου, ευχαριστίες στον Μιχάλη Λεμονή
ο Μιχάλης Λεμονής εξηγεί για το Boccia

Κύριε Μιχάλη, ευχαριστούμε πολύ που ανταποκρίθηκες με προθυμία στην πρόσκλησή μας να επισκεφθείς το σχολείο μας!

Μας έμαθες το υπέροχο και ιδιαίτερο παιχνίδι “μπότσια”, παίξαμε και περάσαμε υπέροχα! 

Και πάνω από όλα μας υπενθύμισες το ότι είναι ωραίο να είσαι διαφορετικός και ότι όλοι πρέπει να σεβόμαστε και να βοηθάμε ο ένας τον άλλο!

Σε ευχαριστούμε πολύ και σου στέλνουμε ένα μικρό βίντεο που φτιάξαμε με πολύ αγάπη, καθώς και λίγες φωτογραφίες 

Με εκτίμηση

Οι εκπαιδευτικοί του 5ου Νηπιαγωγείου Αγ.Νικολάου 

Facebook Comments

Από giorgos

104fm.gr