Συνεδρίασε τη Τρίτη (6/9) η ΤΕΔΚ Λασιθίου. Βασικό θέμα που απασχόλησε τους δημάρχους είναι το μέλλον και η βιωσιμότητα των κοινοτικών προγραμμάτων, όπως του «Βοήθεια στο Σπίτι» και η επαγγελματική οριστικ αποκατάσταση των ωφελούμενων εργαζομένων. Όλοι συμφώνησαν ομόφωνα, την αδυναμία των δήμων να στηρίξουν οικονομικά τα προγράμματα και πως η μόνη λύση είναι το κράτος να μεταφέρει τους πόρους και να χρηματοδοτήσει τους δήμους. Για αυτό θα χρειαστεί να κρατήσουν όλοι ενιαία στάση και να μείνουν μακριά από συμφέροντα και κομματισμούς.
Τέλος τα μέλη της ΤΕΔΚ Λασιθίου συζήτησαν και για τη δημιουργία σφαγείου, που θα εξυπηρετεί τις περιοχές Ιεράπετρας και Σητείας. Τη δέσμευση της κυβέρνησης ότι τα Προγράμματα Κοινωνικής Υποστήριξης θα συνεχιστούν μετέφερε το απόγευμα της Τρίτης (6/9) ο Γ.Γ. της Πριφέρειας Κρήτης κ. Σεραφείμ Τσόκας κατά τη συνάντηση που είχε, στα γραφεία της Περιφέρειας, για το συγκεκριμένο θέμα, με τον πρόεδρο του Εργατικού Κέντρου Ηρακλείου κ. Γ. Σκουλατάκη και Εκπροσώπους της Συντονιστικής Επιτροπής των εργαζομένων. Όπως γνωρίζετε, τόνισε στις δηλώσεις του ο Γ.Γ, έχει ανακοινωθεί από το πρωί η απόφαση της κυβέρνησης να συνεχιστούν τα Κοινωνικά Προγράμματα στους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Έτσι λοιπόν ενημέρωσα και τη συντονιστική επιτροπή και το Εργατικό Κέντρο ότι τα Προγράμματα συνεχίζονται και η διαφορά που προκύπτει, το κόστος τους, προς το παρόν, θα καλυφθεί από εθνικούς πόρους. Αυτό που μετράει, προσέθεσε, είναι ότι από τη μία πλευρά οι εργαζόμενοι διασφαλίζουν την εργασία τους αλλά και από την άλλη, πράγμα που θεωρώ ότι είναι το κυριότερο, ο πολίτης συνεχίζει να απολαμβάνει τα οφέλη αυτών των προγραμμάτων.
Σχετικοί δικτυακοί τόποι:
Υπουργείο απασχόλησης και κοινωνικής προστασίας
Υπουργείο Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης
γράφει η Βίκυ Αγγελοπούλου