
Με ιδιαίτερη ικανοποίηση ανακοινώνουμε τα αποτελέσματα των εκλογών του Συλλόγου Φίλων Νοσοκομείου Ιεράπετρας, που πραγματοποιήθηκαν την Κυριακή 15 Φεβρουαρίου, για την διεξαγωγή των οποίων συμμετείχαμε ως εφορευτική επιτροπή.
Έλαβαν:
Για το Δ.Σ.
Ανδρέας Μαμαντόπουλος – 215
Πόπη Δασκαλάκη – 171
Μαρία Παϋσανίδου – 114
Χρύσα Σταυρακάκη – 112
Κατερίνα Συμιανάκη – 111
Μιράντα Κατσαβδάκη – 90
Μανώλης Χανιωτάκης – 55
Παγώνα Δοργιάκη – 52
Μανώλης Κουφάκης –51
Για την Ε.Ε.
Μαρκοπούλου Μυρτώ – 153
Κουγιουμουτζάκη Ουρανία – 152
Μεταξά Φωτεινή – 127
Η μαζική συμμετοχή των πολιτών, παρά το εορταστικό κλίμα των Αποκριών και το κυνήγι του χαμένου θησαυρού, απέδειξε για ακόμη μία φορά ότι η τοπική κοινωνία στέκεται έμπρακτα δίπλα στο Νοσοκομείο μας και στηρίζει τον Σύλλογο.
Ευχόμαστε το νέο Δ.Σ και όλα τα μέλη του Συλλόγου, με δύναμη και ευθύνη να συνεχίσουν τον αγώνα για την ουσιαστική στήριξη και αναβάθμιση του Νοσοκομείου Ιεράπετρας.
Η Εφορευτική Επιτροπή:
Γιώργος Επιτροπάκης
Μανώλης Μπαλοθιάρης
Γιώργος Στρατάκης